AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 er de bevisst på at de gjør det?
Gjest shirelle Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Ja, det tror jeg de fleste er. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Ja, det tror jeg de fleste er. :gjeiper: ok, men er det et signal om at de ikke har kjæreste eller er det bare for å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? vet om en jente som ikke kler seg så utfordrende og hun har kjæreste...
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Det er ganske heftig når de har rett holdning til det.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Det er ganske heftig når de har rett holdning til det. den skjønte jeg ikke. 1
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 den skjønte jeg ikke. At de har selvtillit og at de våger å se og bli sett.
HedvigR Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 ok, men er det et signal om at de ikke har kjæreste eller er det bare for å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? vet om en jente som ikke kler seg så utfordrende og hun har kjæreste... Det er nok et signal om at de er fornøyde med hva enn de viser fram, og ikke har noe i mot at andre ser det. 3
Gjest shirelle Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Er sikkert bare fordi man liker å vise fram det beste med seg selv, eller noe. Og å vite at andre ser det, og liker det de ser ? Men det er mange jenter som kler seg mer for andre jenter enn for gutter, tror jeg. (?) 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #10 Skrevet 19. september 2011 Er sikkert bare fordi man liker å vise fram det beste med seg selv, eller noe. Og å vite at andre ser det, og liker det de ser ? Men det er mange jenter som kler seg mer for andre jenter enn for gutter, tror jeg. (?) Nei.Jeg kler meg definitivt for å se attraktiv ut for gutter. Syns det er kos om de rette guttene liker det de ser og tenner på meg.Oppfatter at jeg er ledig og våger å ta kontakt.Man signaliserer jo også at man vil bli sett på også. Er blitt singel,og signaliserer vell at jeg er både ledig og lekelysten nå,med den rette selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 ok, men er det et signal om at de ikke har kjæreste eller er det bare for å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? vet om en jente som ikke kler seg så utfordrende og hun har kjæreste... Av og til så kler jeg meg en smule utfordrende for å sjekke om jeg får blikk fra gutta. Men hysj - hysj... Dette gjør jeg selv om jeg har fast følge. Men det er bare ekstra oppmerksomhet jeg er ute etter og ikke et forhold på si eller tilfeldig sex. Noen menn tolker det litt for "bokstavelig" og tror det er fritt fram når jenter liker å vise at de har en flott kropp.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. oktober 2011 #12 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det er vi nok ganske bevisste på ja!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Jenter flest pynter deg for å få oppmerksomhet fra gutta, men MEST for å overgå andre jenter, for da blir de lagt merke til av gutta. Ingen jente har noe interesse utover det å pynte seg enn å få oppmerksomhet. Om noen gutter tror de er ute etter sex, er det vel sjelden det er det jentene vil ha. De vil bare bli sett og å få oppmerksomhet. Kanskje at noe flørter med de og behandler de som prinsesser. Guttene tror at nå blir det sex, men det er ikke det jentene vil. Så når gutten er klar for å ta det neste steget, vil ikke jentene mer, og da ender det opp i voldtekt eller misforståelse eller at gutten blir skuffa og skjønne ikke hvorfor jenta plutselig ikke vil. Gutter, de fleste jenter legger følelse i sex, og når en jente har sex med noen, vil de gjerne være med deg hele tiden etterpå og kose og finne på ting sammen. Ganske sårende når gutten stikker av dagen etter, da føler vi oss bare brukt... 1
Gullskje Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Jenter flest pynter deg for å få oppmerksomhet fra gutta, men MEST for å overgå andre jenter, for da blir de lagt merke til av gutta. Ingen jente har noe interesse utover det å pynte seg enn å få oppmerksomhet. Om noen gutter tror de er ute etter sex, er det vel sjelden det er det jentene vil ha. De vil bare bli sett og å få oppmerksomhet. Kanskje at noe flørter med de og behandler de som prinsesser. Guttene tror at nå blir det sex, men det er ikke det jentene vil. Så når gutten er klar for å ta det neste steget, vil ikke jentene mer, og da ender det opp i voldtekt eller misforståelse eller at gutten blir skuffa og skjønne ikke hvorfor jenta plutselig ikke vil.Gutter, de fleste jenter legger følelse i sex, og når en jente har sex med noen, vil de gjerne være med deg hele tiden etterpå og kose og finne på ting sammen. Ganske sårende når gutten stikker av dagen etter, da føler vi oss bare brukt... Guttene tror det blir sex ford jenta har pynta seg og nyter oppmerksomheten? så neste gang en gutt gir meg oppmerksomhet så vil han garantert ha sex med meg og om jeg ikke vil så kan han bli sur eller voldta meg? Hvem har sagt at jenter vil kose og finne på masse etter sex? jeg vil som regel veldig ofte bare sove etterpå, jeg vet om en god del jenter som helst vil fjerne gutten fra jordas overflate etter sex, spesielt om det er en ONS. 1
womenwomen Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Jenter flest pynter deg for å få oppmerksomhet fra gutta, men MEST for å overgå andre jenter, for da blir de lagt merke til av gutta. Ingen jente har noe interesse utover det å pynte seg enn å få oppmerksomhet. Om noen gutter tror de er ute etter sex, er det vel sjelden det er det jentene vil ha. De vil bare bli sett og å få oppmerksomhet. Kanskje at noe flørter med de og behandler de som prinsesser. Guttene tror at nå blir det sex, men det er ikke det jentene vil. Så når gutten er klar for å ta det neste steget, vil ikke jentene mer, og da ender det opp i voldtekt eller misforståelse eller at gutten blir skuffa og skjønne ikke hvorfor jenta plutselig ikke vil. Gutter, de fleste jenter legger følelse i sex, og når en jente har sex med noen, vil de gjerne være med deg hele tiden etterpå og kose og finne på ting sammen. Ganske sårende når gutten stikker av dagen etter, da føler vi oss bare brukt... Det kommer helt an på alderen på jenta, og hvilken livssituasjon hun er i. Om hun er interesert i sex eller ikke.Når hun kler seg litt utfordrende. Er jenta litt " moden " og i passe alder. Er det nok et signal på at hun er veldig BRUNSTIG for tiden.Og godt kunne tenke seg sex med den rette.Om han dukker opp : ) Men er det ei ung jente på 18-19 år, er det sansynligvis kunn ønske om oppmerksomhet.Evt.anerkjennelse.En selvtillitsboost.Det å like å få blikk og oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Alle jenter liker å se bra ut. Og derfor kler vi oss i klær som fremhever kroppen på en bra måte. Det betyr ikke automatisk at alle jenter som liker å vise frem figuren sin, absolutt er oppmerksomhetssyk eller ute etter noe mer. Hva som er FOR utfordrende varierer fra jente til jente og endrer seg etterhvert som en blir eldre (for de fleste hvertfall) Jeg har samboer, og når jeg eller vi skal ut med venner, kler jeg meg i klær som gjør at jeg føler meg bra. Dette er fremdeles de samme klærne som jeg brukte som singel, så jeg må si jeg ikke har endret "look" på byen. Til tross for at jeg ikke er på sjekker'n lenger Når jeg var 18-19 år gikk de fleste i bukse og en fin topp på byen. Motebilde har endret seg og det er blitt ganske vanlig med lettkledde jenter på byen. Get use to it! Og det at jenter som kler seg utfordrene er fritt vilt? Bullshit!!! Det er bare desperate mannfolk som ikke får seg noe, som skriker etter en unskyldning for å tafse og få seg litt. Om de er så sexuelt frustrerte får de ta seg en runde alene før de plager andre på byen.
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 Ja selvfølgelig vet vi det....ellers kunne en jo bare slengt på seg joggebuksa og dratt på fest. Utfordrende klær er ikke særlig behagelige...men litt må man lide for oppmerksomheten og det er verdt det!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #18 Skrevet 5. oktober 2011 I morgen har jeg tenkt meg på en liten sprade/ shopperunde på Karl Johan området. Jeg skal kle meg i kort skjørt. Men jeg nøyer meg lenge med anerkjennende blikk og litt flørt fra randome menn jeg møter på min vei. Det gleder et pikehjerte!
Heelandhose Skrevet 8. oktober 2011 #19 Skrevet 8. oktober 2011 Nei.Jeg kler meg definitivt for å se attraktiv ut for gutter. Syns det er kos om de rette guttene liker det de ser og tenner på meg.Oppfatter at jeg er ledig og våger å ta kontakt.Man signaliserer jo også at man vil bli sett på også. Er blitt singel,og signaliserer vell at jeg er både ledig og lekelysten nå,med den rette selvsagt. Hvem kler du deg for å være attraktiv for da?
Gjest Alfred Skrevet 8. oktober 2011 #20 Skrevet 8. oktober 2011 Nei. Jeg kler meg definitivt for å se attraktiv ut for gutter. Hvem kler du deg for å være attraktiv for da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå