Gå til innhold

Hva tenker dere vis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tenker dere vis 200 neshorn stormer inn i det gule huset for å drikke te? Ja hva tenker dere da?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du må kontakte lege for å få orden på psykosen.

Skrevet

Hvis...

Da tenker jeg de er supertørste og gale etter te ;.)

Skrevet

Å herlighet! Hahaha, jeg ler høyt for meg selv! Dette er et syn jeg hadde likt å sett! Jeg håper virkelig at du sitter på en link til en video av dette? :popcorn:

Og så hadde jeg tenkt; Så sabla koslig for nesehornene :) Håper det er nok stoler til alle.

Gjest Marregutt
Skrevet

hva tenker dere vis 200 neshorn stormer inn i det gule huset for å drikke te? Ja hva tenker dere da?

At da har jeg middag for 100 år

Skrevet

Hvorfor er huset gult? :fnise:

Skrevet

håper at dem tørker av seg på beina

Skrevet

da tenker jeg "stakkars de i huset" mens jeg tenner en røyk og lurer på om de i det hele tatt har te.

Skrevet

Hmmm... Er nesehornbiff eller nesehornkotletter godt tro? Og hvilket tilbehør passer til det? :kokk::spise:

Gjest Marregutt
Skrevet

Hmmm... Er nesehornbiff eller nesehornkotletter godt tro? Og hvilket tilbehør passer til det? :kokk::spise:

Ja, jøsses kjempegodt! Neshorn pølse i lompe med rekesalat er supert!

Skrevet

åh huff, jeg har virkelig ikke plass til så mange nesehorn i mitt hus, og jeg vet ikke hvor mye ett nesehorn drikker engang.. Jeg har 54sorter te akkuratt nå, hvor lenge holder det med så mange nesehorn i hus? :klo:

Skrevet

Håper jeg har nok te.

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg tenker at det er sabla merkelig at nesehorn klarer å kommunisere ett intenst behov for å drikke te.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Håper te-selskapet er i 1etg og ikke i 2etg med tanke på vekten..

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Håper te-selskapet er i 1etg og ikke i 2etg med tanke på vekten..

Og eventuelle stakkarer i første etasje :fnise:

Skrevet

Da synes jeg synd på grevlingene som allerede er der. De liker nemlig ikke så godt å dele teen med andre.

Skrevet

100 år gammel nesehornbiff? Æsj!

:popcorn:

Skrevet (endret)

At det ikke er nok te til alle. Noen må rase ut av det gule huset og storme tebutikken i Asker sentrum.

Endret av Havbris
Skrevet

Mener du det gule huset i henrik ibsensgate 1? Har vært mange teselskaper der, med hele dyrehagen.

Hva jeg tenker..hm jeg er litt delt. Skrekkfascinert. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...