Gå til innhold

Kan en gutt bli kåt bare av å snakke med en tiltrekkende jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg snakket med en gutt som jeg studerer sammen med for første gang, og vi snakket ganske engasjert sammen om noe fagstoff. Virket som vi hadde ganske god kjemi når vi pratet, og jeg merket at han smilte veldig og så meg inn i øynene. Når vi var ferdig å diskutere hørtes det nesten ut som han pustet slik man gjør når man er kåt, men jeg vet ikke om det er mulig? :P Han satt også med beina ganske spredt når vi snakket sammen, og vi måtte sitte ganske nær hverandre. Han er forresten 23 år om det har noe å si. Har snakket med han en gang etter det, og når vi hadde et lite "opphold" fra samtalen hørtes han også litt "andpusten" ut, men da tror jeg egentlig ikke han var kåt..Men kanskje man kan puste litt fortere (hvis man får litt hjertebank) når man snakker med en person man er litt forelsket i? Nå vet jeg ikke om han er forelsket i meg da.. Men lurer også på det, siden jeg er litt betatt av han :) Men jeg har som sagt bare snakket med han disse to gangene, men vi ser hverandre mye oftere på skolen, men virker som han enten er sjenert for å ta kontakt med jenter (kan det være tilfelle når han egentlig ikke er en sjenert person av natur? Dessuten, kan gutter bli litt ekstra redde for å ta kontakt med ei pen jente/en jente de er forelsket i?) eller at han bare ikke er så interessert. Føler noen ganger at han ser på meg, ser hvor jeg er i rommet o.l, men vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg, siden jeg ikke helt tør å se etter.. - noe som er fryktelig dumt, siden jeg tror jeg virker litt avvisene :( Sist vi snakket sammen viste jeg ikke såå mye intr, fordi jeg var redd for å vise hvor godt jeg liker han, og jeg sliter veldig med å tørre å vise følelser, og tror jeg fort begynner å snakke med et "vennenivå", spesielt når vi er der det er mange andre folk, feks på skolen..

Har veldig lyst til å bli kjent med denne gutten da, men er vanskelig å få så mye kontakt med han siden jeg er så sjenert og usikker, og han er enten det samme eller ikke keen :/ Jeg har tatt kontakt med han på face èn gang, håper det skulle være et hint om at jeg liker han, men vet ikke om han tok den... Han har ikke tatt kontakt med meg der etter det, så jeg blir litt usikker på om jeg skal tørre å skrive til han der igjen, men har egentlig lyst, siden det virker som at det ikke kommer til å skje noe på skolen med det første. Har også veldig lyst til å møte han på fritiden, siden jeg synes det er litt lettere iom. at jeg er ganske sjenert, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram? Virker kanskje litt deperat om jeg spør om vi skal finne på noe?! Åå, har så lyst til å snakke mer med han irl, men det blir jo aldri noe av når vi er på skolen. Vi begge sitter bare alltid med vennene våres, og jeg tør ikke å gå bort til han da..

Endret av *Andrea*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han finner deg pen og deilig er det nok godt mulig at han kan bli litt kåt av å snakke med deg siden han kanskje har lyst på deg og han satt veldig tett med deg.

Dessuten, kan gutter bli litt ekstra redde for å ta kontakt med ei pen jente/en jente de er forelsket i?

Ja. Blir det jeg.

Tips fra en sjenert gutt selv er at du prøver å hinte litt til at du vil noe utenom skole. Kanskje at en film hadde vært kjekk å se på kino.

Skrevet (endret)

bare spør han rett ut om han "vil finne på noe etter skolen i dag?" og så ser du jo på svaret og reaksjonen hans om han kan være interessert eller ikke.

Du kan jo evt. sende en sms hvis du synest at det er litt skummelt å snakke med han med han pga han alltid har folk rundt seg... eller noe i den duren.

Jeg kan også bli litt redd/flau for å ta kontakt med en jeg liker (er litt sjenert). Ja, man kan bli litt små-kåt hvis man sitter tett inntil en jente man liker (noen ganger, hvertfall jeg kan bli det) :)

Lykke til

Endret av LoneWolf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...