AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Emnetittelen sier vel det meste. Det er ganske mange forskjellige fargenyanser man kan ende opp med der nede. Er hodet/de indre kjønnsleppene lys rosa, rosa, røde, mørkerødt, lilla, hudfarget, brune etc. etc.? Selv er penishodet mitt ca. hudfarget når jeg er slapp, men går over til en slags lys kjøttfarge i erigert tilstand.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Emnetittelen sier vel det meste. Det er ganske mange forskjellige fargenyanser man kan ende opp med der nede. Er hodet/de indre kjønnsleppene lys rosa, rosa, røde, mørkerødt, lilla, hudfarget, brune etc. etc.? Selv er penishodet mitt ca. hudfarget når jeg er slapp, men går over til en slags lys kjøttfarge i erigert tilstand. Jente-og jeg er vell ganske rosa : )
MagicaFraFyll Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Som en duggfrisk lyserød rose...
Pialill Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Som en duggfrisk lyserød rose... Slenger meg på den jeg! haha
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Jag har rosa og rødt kjønnshår. Er ekte rødhåret jente
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Rosa i midten, mørkere utover kjønnsleppene. Synes det er finere med rosa
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Hjelpes for noen spørsmål... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå