Gå til innhold

Hjelp meg! Noe som begynner på O? Utgått tråd...

Milli84

Anbefalte innlegg

Sønnene min har i hjemmelekse å ta med seg noe som begynner på bokstaven O til i morgen, og her står det helt stille i alternativer :gjeiper:

Eneste jeg greier å tenke på er Ost :forvirret:

Noen med bedre forslag?? :sjenert:

Endret av Emirikma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

Sønnene min har i hjemmelekse å ta med seg noe som begynner på bokstaven O til i morgen, og her står det helt stille i alternativer :gjeiper:

Eneste jeg greier å tenke på er Ost :forvirret:

Noen med bedre forslag?? :sjenert:

Hun kan ta med seg oksygen, letteste hjemmeleksen hun noen gang kommer til å få! :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Onomatepoetikon (en lapp med "BAM!").. følte meg litt i det kreative hjørnet idag :)

Endret av WendyClear
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke strengt tatt sønnene dine som skal finne ut hva de skal ta med seg?

Hvis du begynner med å detaljstyre leksene deres nå ender det opp med at du må skrive masteroppgavene deres. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

olje. ostepop. otrivin. okra. (grønnsak som ligner litt på grønn chili i utseende) oliven. oreokake. oksekjøtt. origami-figur. omega-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag :)

Til AB. Selvsakt er det egentlig sønnen min sin oppgave, men det ble litt vanskelig å finnenoe konkret som kan tas med som begynner på O. Det var til hans forsvar han som tenkte ost først da, men tror ikke det blir så gøy ta ta med liksom :gjeiper:

Fortsett å komme med forslag dersom dere har noe lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste forslaget!

Gjør det, TS, og avlegg rapport om reaksjonene her etterpå! :skratte:

Hihi, ja kunne jo blitt interessant det..men tror kanskje jeg skal prøve noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten har jo kommet på ost allerede, så du kunne kanskje få ham til å ta med en ostehøvel? Spørre ham om han kan andre ord som har med ost og gjøre, og la en ostehøvel ligge tilfeldig fremme på bordet. :fnise: så han selv får følelsen av å ha kommet på det.

Men jeg må innrømme at jeg likte best forslaget om oksygen, haha, og onomatopoetikon er jo simpelthen genialt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle kreative hjerner der ute :tommelsmil:

Tror vi kanskje får gå for oregano eller noe, det har jeg ihvertfall på huset :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten har jo kommet på ost allerede, så du kunne kanskje få ham til å ta med en ostehøvel? Spørre ham om han kan andre ord som har med ost og gjøre, og la en ostehøvel ligge tilfeldig fremme på bordet. :fnise: så han selv får følelsen av å ha kommet på det.

Men jeg må innrømme at jeg likte best forslaget om oksygen, haha, og onomatopoetikon er jo simpelthen genialt

Det var lurt :hoppendeglad: Prøver det :)

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...