Milli84 Skrevet 19. september 2011 #1 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Sønnene min har i hjemmelekse å ta med seg noe som begynner på bokstaven O til i morgen, og her står det helt stille i alternativer :gjeiper: Eneste jeg greier å tenke på er Ost Noen med bedre forslag?? Endret 21. september 2011 av Emirikma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 19. september 2011 #2 Del Skrevet 19. september 2011 Sønnene min har i hjemmelekse å ta med seg noe som begynner på bokstaven O til i morgen, og her står det helt stille i alternativer :gjeiper: Eneste jeg greier å tenke på er Ost Noen med bedre forslag?? Hun kan ta med seg oksygen, letteste hjemmeleksen hun noen gang kommer til å få! :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 19. september 2011 #3 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Onomatepoetikon (en lapp med "BAM!").. følte meg litt i det kreative hjørnet idag Endret 19. september 2011 av WendyClear 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 19. september 2011 #4 Del Skrevet 19. september 2011 Eventuelt oppvaskmiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #5 Del Skrevet 19. september 2011 Er det ikke strengt tatt sønnene dine som skal finne ut hva de skal ta med seg? Hvis du begynner med å detaljstyre leksene deres nå ender det opp med at du må skrive masteroppgavene deres. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prozac Skrevet 19. september 2011 #6 Del Skrevet 19. september 2011 OB! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 19. september 2011 #7 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) olje oliven oregano omelett otrivin omega 3 Endret 19. september 2011 av Betty2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #8 Del Skrevet 19. september 2011 OB! Beste forslaget! Gjør det, TS, og avlegg rapport om reaksjonene her etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raanlu Skrevet 19. september 2011 #9 Del Skrevet 19. september 2011 olje. ostepop. otrivin. okra. (grønnsak som ligner litt på grønn chili i utseende) oliven. oreokake. oksekjøtt. origami-figur. omega-3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raanlu Skrevet 19. september 2011 #10 Del Skrevet 19. september 2011 olje oliven oregano omelett otrivin omega 3 ser jeg har skrevet nesten det samme som deg, sorry..så ikke det før etter at jeg postet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milli84 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 19. september 2011 Takk for forslag Til AB. Selvsakt er det egentlig sønnen min sin oppgave, men det ble litt vanskelig å finnenoe konkret som kan tas med som begynner på O. Det var til hans forsvar han som tenkte ost først da, men tror ikke det blir så gøy ta ta med liksom :gjeiper: Fortsett å komme med forslag dersom dere har noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. september 2011 #12 Del Skrevet 19. september 2011 ordbok obo olje for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milli84 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 19. september 2011 Beste forslaget! Gjør det, TS, og avlegg rapport om reaksjonene her etterpå! Hihi, ja kunne jo blitt interessant det..men tror kanskje jeg skal prøve noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #14 Del Skrevet 19. september 2011 Gutten har jo kommet på ost allerede, så du kunne kanskje få ham til å ta med en ostehøvel? Spørre ham om han kan andre ord som har med ost og gjøre, og la en ostehøvel ligge tilfeldig fremme på bordet. så han selv får følelsen av å ha kommet på det. Men jeg må innrømme at jeg likte best forslaget om oksygen, haha, og onomatopoetikon er jo simpelthen genialt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milli84 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 19. september 2011 Tusen takk til alle kreative hjerner der ute Tror vi kanskje får gå for oregano eller noe, det har jeg ihvertfall på huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prozac Skrevet 19. september 2011 #16 Del Skrevet 19. september 2011 Olabukse Opptenningsved Opptrekker Oppvaskklut og -kost OMO Ostehøvel Ovnsrens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #17 Del Skrevet 19. september 2011 Ta med ei flaske med oppkast :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milli84 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 19. september 2011 Gutten har jo kommet på ost allerede, så du kunne kanskje få ham til å ta med en ostehøvel? Spørre ham om han kan andre ord som har med ost og gjøre, og la en ostehøvel ligge tilfeldig fremme på bordet. så han selv får følelsen av å ha kommet på det. Men jeg må innrømme at jeg likte best forslaget om oksygen, haha, og onomatopoetikon er jo simpelthen genialt Det var lurt Prøver det Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #19 Del Skrevet 19. september 2011 Ostepopp. Oppslagsverk. Oppvaskkost. Oksekjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 19. september 2011 #20 Del Skrevet 19. september 2011 Oreokjeks (da blir han sikkert dritpopulær!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå