AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Har et tilbakevendende problem med tragus. jeg tok den for snart 5 mnd siden. De siste månedene har det kommet en klump ved siden av selve hullet. Det ser ut som ei kvise, fyllt med verk (ja vet ekkelt). Jeg har et par ganger tømt den, og da forsvinner den. men vet ikke om jeg bør gjøre det? Noen som har erfaring med dette? eventuelt hindre at det kommer på nytt og på nytt?
spinnwild Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Vil tro det er med dette såret som med andre. Tøm det for "puss" og rens det godt (saltvann/pyrisept ol.).
Gjest Solmåne Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Saltvann og hydrokortison 1% salve burde gjøre susen Jeg hadde samme problemet med Industrialen min i en periode, men etter jeg putta på den salven forsvant det fortere enn svint!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Okei, takk - da prøver jeg hydrokortison )
Gjest Solmåne Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Kan forøvrig nevne at pyrisept og bacimycin ikke skal brukes rundt øret slik at du vet det også om noen nevner disse. Da det kan renne inn øregangen og gjøre skade..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Ja, vet det Tror du det går greit å bruke Brulidine? det har jeg nemlig fra før!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Ja, vet det Tror du det går greit å bruke Brulidine? det har jeg nemlig fra før!
Gjest Solmåne Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Har ikke hørt om den kremen. men ta å les pakningsvedlegget og se hva som står! Anbefaler iallefall å kjøpe hydrokortison så har du den liggende om du noen gang skulle fått betennelse igjen i fremtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå