AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg er en dame med et bra utseende, men er litt sjenert, som lurer på hvordan dere jenter/damer kaprer menn? For jeg får det ikke til. Veldig sjelden jeg kommer i prat med en mann jeg er interessert i. De få mennene som kommer bort er ikke min type i det hele tatt. Hvordan kapre en flott mann?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Jeg er en dame med et bra utseende, men er litt sjenert, som lurer på hvordan dere jenter/damer kaprer menn? For jeg får det ikke til. Veldig sjelden jeg kommer i prat med en mann jeg er interessert i. De få mennene som kommer bort er ikke min type i det hele tatt. Hvordan kapre en flott mann? Gjennom felles venner. Venninnen/kompisen din introduserer dere for hverandre, og dere kommer i snakk. Det å dra ut på byen/sitte alene på kafe og vente på at en fremmed fyr bare kommer bort og tar kontakt er ganske liten sjanse for, og som du sier,de som kommer bort er kanskje ikke helt det man er ute etter...Og hvis dere har felles venner så er det større sjanse for at han IKKE er psycho i.o.m at du kjenner noen som kjenner han veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Skriver under på den over! Hvis du refererer til sosiale settinger, så er det bare å gå bort til de du synes virker interessant. Du har ikke noe å tape på det, jeg lover deg at uansett om de responderer med å virke uinteressert så har de fått et stort kompliment ved at du tok kontakt, så det er win-win. Man er nødt til å prøve. Selv har jeg møtt nesten alle jeg har vært interessert i gjennom venner, men sist nå hadde ikke jeg og vedkommende noen felles kjente. Da fant jeg hele tiden nye måter å være nær og rundt vedkommende på, til jeg følte at jeg kjente han godt nok til å ta direkte kontakt.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Jeg er også sjenert, mine kjærester har jeg enten truffet på fest eller på nettet. Sistnevnte syns jeg er genialt, fordi jeg er mer frampå skriftlig. Og i fare for å høres skytete ut har jeg et pent utseende som gjør mange interesserte, og når de møter meg vil de alltid fortsette. Jeg snakker greit på tomannshånd så skremmer de ikke bort med sjenertheten. Dette med å ta intiativ selv er vanskelig, byen renner over med useriøse og å vente på at den perfekte nærmest skal lande i fanget kan ta tid. Slår et slag for nettdating jeg Dessuten er jeg alltid litt tilbakeholden med sex og intiativ i starten, lar han jakte litt. Dette funker for meg, den ene gangen jeg var frampå og sa rett ut hvor interessert jeg var forsvant han. Holder litt tilbake av strategiske grunner;)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg har møtt de jeg har blitt sammen med på fest. Men det er vel ikke noe å anbefale da det er mer useriøse å finne i den settingen. Det har vært tilfeldigheten som har spilt inn da jeg møtte dem for å si det sånn. Hva med på bussen, toget, flyet etc? Der sitter folk å kjeder seg og tar ofte godt i mot interessante samtalepartnere Og også, som folk har skrevet før meg her: gjennom felles venner
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Fest, gjennom venner, på jobb (anbefales ikke hvis det er en liten bedrift). Jeg traff min på fest hos en felles venn.
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 vær deg selv, du vil vel at det er deg som dem skal like, og ikke en fasade du setter opp? steder er vel for det meste som nevnt over, er vel der man finner dem mest seriøse personene som faktisk ikke bare er ute etter sex. Lykke til i jakten :gjeiper: (Jeg vet at du spurte etter damers mening, men henger meg nå på her jeg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå