AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Dette er sikkert et veldig teit spørsmål, som jeg jo igrunn vet svaret på selv og, men trenger å høre det fra noen andre :gjeiper: Har som regel aktive dager på jobb, hvor jeg beveger meg en del. I dag derimot, skjedde det ikke en dritt! Stod rett opp og ned i 5 timer, gikk litt den første timen. Tenkte å ta meg en gåtur i kveld pga den lille aktiviteten på jobb. Men det REGNER ute (Bergen), ikke rent lite heller. Så frister ikke i det hele tatt. Dersom jeg ikke går på tur, kommer jeg til å sitte passivt til jeg legger meg i kveld (rundt 23), og kommer kun til å reise meg for å gå på do og hente kvelds. Si at jeg ikke kommer til å legge på meg av dette :gjeiper: Som sagt, veldig teit å stille dette spørsmålet siden jeg vanligvis er i mer aktivitet, men trenger å høre at dette går helt fint
sequin Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Du kommer ikke til å legge på deg av dette. En "lat" dag gjør ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Godt å høre! Går virkelig ikke an å gå ut i dette været, ikke med regntøy engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå