Gå til innhold

Krenkende/truende sms


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en datter på 6 år som jeg har daglig omsorg for. Dette har jeg fått gjennom retten. Moren til jenta har hun annen hver helg. Helt siden bruddet vårt, som er 4 år siden har eks kona mi "terrorisert" meg på sms. Disse sms omhandler somregel ikke datteren vår men helst mitt personlige liv og min nåværende kone. Hun kan finne på å skrive utrolig stygge ting om oss begge som går på følelser, personlighet, utseende osv. Nå har også eks-svigers begynt med dette. De skriver også om både meg og min kone, og ting som jeg oppfatter som både krenkende og truende. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Jeg har flere ganger sagt ifra uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis politiet ikke kan hjelpe deg: Skaff deg hemmelig mobilnummer, og la dem bruke fasttelefonen hvis de må ha tak i deg.

Utrolig feigt å slenge dritt på sms. Håper det ordner seg for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte kommuner tilbyr innbyggerne en liten time (eller var det en halvtime) gratis juridisk bistand, og andre steder finnes jussbuss og liknende tjenester der jusstudenter gir juridiske råd om dette og hint. Jeg ville tatt med meg den dokumentasjonen som finnes (SMS-ene) og lagt dem fram for en jurist for å be om råd om hva som kan eller bør gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...