EnsomMann26 Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Hei, vet ikke helt hvor jeg skal starte men kan jo fortelle litt om meg selv først. Er en mann på 26, studerer 3 året på en høyskolen på indre østlandet. Er en ganske høy og kraftig kar, stille og rolig som trives i stille og rolige omgivelser. Er ikke noe storfester, er heller hjemme enn å gå ut å feste. Der i ligger nok litt av problemet mitt. Jeg er lei av å være singel! Har vært singel bestandig, aldri hatt noe forhold til en jente. Har blitt litt sex (ikke mye der heller), men aldri noe mer. Er nok min egen feil siden jeg trives best hvor det er stille og rolig. Liker å sitte hjemme å ta det med ro. Jeg trives vel egentlig ikke så veldig godt her jeg studerer heller, kjenner ikke så mange folk og er så liten plass at man blir fort stemplet for hvem man er. Er ferdig til sommeren å håper ting blir bedre da, men de blir neppe bedre uten at jeg gjør noe selv. Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føler meg skikkelig klossete rundt damer og vet ikke helt hvordan jeg skal sjekke opp damer. Og vist jeg nå endelig tør å prate med ei dame så blir jeg bestandig så fort stille, samtalen stopper liksom bare opp. Vet ikke hva jeg skal si osv. Noen av dere kommer sikkert til å si at jeg er feig, er jo bare å hoppe rett i det å ta en sjanse. Men er ikke like enkelt for alle, i allefall ikke for meg. De få gangene jeg går ut så blir at det aldri til at jeg tør å prøve meg på damene, selv om jeg har drukket. Er kanskje like greit det da. Føler også at jeg liksom ikke har så mye å stille opp med på "markedet". Er ikke den kjekkeste karen og er ikke tynn med perfekt kropp liksom. De damene jeg er interresert i føler jeg er helt utenfor min rekkevidde....Vet ikke hva jeg skal gjøre. Etter som tiden går så innser jeg vel at jeg kommer til å være alene for alltid. Jeg vet ikke lenger, føler meg meningsløs. Har jo løst å finne ei å være glad i, starte familie med osv. Men slik det ser ut nå og slik det har sett ut de s