Gjest FunKid Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 (endret) jeg er blitt helt fjern. Kjærlighets sorgen har ødelagt meg helt.. Når jeg er på jobb, så klarer jeg ikke gjøre helt enkle ting. Oppfatter ikke hva folk hener å sir til meg Kan ende med å spørre kunden om samme spørsmål 3 ganger, uten at jeg oppfatter det. Når jeg ser eksen på jobb (hun handler der pga det er nærbutikken, men uansett når jeg ser henne) så blir jeg helt fjern. Tårer presser på selv om jeg ikke vil det! De bare presses ut, og dette skjedde i dag på jobb. Begynte å felle tårer rett fårran andre kunder mens eksen var i kassen og skulle betale (jeg satt i kassen). Jeg følte kroppen begynte å riste litt, selv om den ikke gjore det. Hjertet begynte å dunke kjempe fort, jeg begynte å puste fortere og fortere.. Til slutt sprakk jeg. Måtte lyge til sjefen at jeg var døds dårlig, slik at jeg kunne gå hjem.. Før jeg var et nervevrak Når jeg er med venner på fest eller er på jobb. Så blir jeg stille, jeg kan helt ut av det blå stirre på en vegg i 10 min uten at jeg selv merker det. Da blir jeg litt skremt.. Klarer ikke yte noe på jobben, men jeg MÅ jobbe uansett, før jeg må ha penger. Siden jeg ikke jobber mer enn 4 ganger i måneden, så hjelper det ikke med sykemelding. Da får jeg utbetalt ca 3700kr... det er ikke til å leve av :S Livet mitt virker fallefærdig ut :S Jeg er i så kraftig sorg over eksen, at jeg bare detter sammen når jeg ser henne. Hun fikk tårer trillende da jeg sprakk på jobben, men jeg vet hun bare blir lei seg, pga hun er gla i meg men ikke noe mer. Er 6-7 uker siden det ble slutt.. Jeg har også begynt å få ryggsmerter :S Kan man få smerter på kroppen av kjærlighetssorg, om den er sterk nok ? Før jeg har ikke gjort noe som kan ha skadet ryggen min.. Føler kroppen og sinnet mitt faller, er så vanskelig å holde meg oppe Er langt ifra selvmord her, men det er helt jævelig. Går ikke å beskrive det... Når jeg ser henne så begynner hjertet å gå kjempe fort :S Begynner å puste tungt å det kan bokstavelig talt beskrives som at en del av hjertet mitt holder på å slites av.. Får serjøst vondt i hjertet mitt. Dette har nok 100% sikkert med syken min å gjøre. Som feks når du tar en tablett mot hodepine, så kan man faktisk bli bedre selv om pillen bare var en sukker pille.. Føler ikke jeg har kommet meg noen vei etter bruddet som skjedde før ca 6-7 uker siden. Når jeg er uten henne klarer jeg meg OK, men når jeg ser henne så rives det i hjertet. Det er jenta jeg en gang hadde, men aldri kan få tilbake Det VET jeg, det har jeg prøvd å si til meg selv! Prøver å komme over henne! Men er vanskelig når jeg ser henne ofte. Hun handler der jeg jobber, hun jobber rett ved nersiden av her jeg bor. Når jeg skal ta buss til jobben på morgen, så kommer hun med akkurat samme buss MOT meg.. Da møtes vi på buss stoppet.. Er ikke til å unngå "/ Noen andre som har så kraftig kjærlighets sorg. I vårt forhold, så var det eksen som var den søteste, hun var den som elsket å gjøre ting ilag osv.. Virket nesten som at hun elsket meg mer enn jeg elsker henne. Men når vi gjore det slutt, da våkner følelsene mine! De kom som et SMELL! Jeg ELSKER Jenta sa jeg! Da skal jeg fan med gå tilbake <3 Men da hadde hun allerede gått videre.. Hun ville ikke ha noe forhold, hun ville være singel. Dette er vel ikke noe spørsmål.. Heller bare jeg som vil prate litt ut, fortelle hvorda det er til dere her. Vet ikke hva meningen med dette er.. Ville bare fortelle også må dere ikke dømme skrivingen min på. Er fult klar over skrivefeilene osv.. Endret 19. september 2011 av FunKid
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Kjærlighetssorg er noe av det tyngste jeg har opplevd, men jeg var "heldig" og slapp og se eksen, pluss at han valgte og slette og blokkere meg på facebook så jeg slapp og ha tvangstanker om å snike på profilen hans, noe jeg er veldig glad for nå. Jeg tror ikke at det gjør ting bedre at hun handler der du jobber og at dere møtes så og si hver dag... Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å spørre henne om hun kunne begynt å handle på en annen butikk, om si bare for en stund slik at du kunne få tankene på andre ting... Og tro meg, denne sorgen kommer til å gå over, det kan ta kjempelang tid, men den kommer til å gå bort mer og mer. Prøv å ikke tenk så langt framover i tid, men ta dag for dag og fokuser på deg selv hver dag. Gjør noe for deg selv hver dag, noe som gjør deg glad.
Kosemose Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Vil bare si til deg, TS at vi er mange som vet hva du går gjennom, og tro meg - det blir bedre. Sakte men sikkert. Du må bare holde ut og leve deg gjennom det. Så vil det komme tilbakefall der du dette tilbake enda du trodde du var kommet lenger, men sakte men sikkert blir tilbakefallene færre og med lengre mellomrom og enklere å komme seg videre fra. Og ja, jeg tror godt man kan få fysiske plager som en direkte følge av en stor psykisk påkjenning. Det kan ha noe med manglende søvn og hvile, med spenninger i muskler, med nedsatt imunforsvar, osv. Ønsker å gi deg en god klem, og husk at det vil bli bedre!!!
Gjest FunKid Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Tusen takk <3 Det hjelper å høre at det å dette tilbake, er faktisk en del av fasen Trudde jeg var fucked. Men vet dere hva jeg gjore i dag!? Jeg snakket med eksen, før å få det klart før meg hva hun vil. Hun forklarte at hun ikke ville ha forhold, men elsker meg fortsatt.. Pratet vel i en time ca. Så da blei jeg lei! Jeg tok bussen bort til henne så kom jeg på døren. Når jeg kom inn hoppet jeg i armene hennes, klemte hun godt å skrek! Hun gjore det samme, men vi kom til en god slutt. Hun forklarte meg nå på en slik måte at jeg forsto henne bedre. Face to face var en god løsning. Hun er faktisk ikke klar til forhold, hun vil ikke ha barn som hun følte da vi var ilag. Det var bare noe hun følte der. Jeg stoler max på henne angående dette! Men nå er jeg kommet hjem etter MASSE gråting.. Jeg er helt knust, men føler at jeg har fått et skikkelig svar fra henne. Nå etter denne nedturen er over, så blir jeg å stå sterkt vil jeg tro! Jeg er en gutt på 20 år, som trudde jeg var tøff nok til å ikke grine. Kan ikke huske sist jeg skrek (kanskje da jeg var 16..)... Nå har jeg faktisk funnet litt ut om meg selv ! :D Å ikke minst hvor store og kraftige mengder med kjærlighet jeg kan gi ^^, Skal ta det med ro no når jeg er i sorg... Men skal fortsette å feste hver helg med kompisene mine Være singel før å si det mildt.. Håper bare jeg klarer å bli kvitt minnet av eksen snart. Ihvertfall komme over henne. Tusentakk for flotte svar !!! Skulle ønske jeg kunne klemme dere begge å si takk for støtten^^ I dag før eksen kom på butikken, så følte jeg meg egentlig ganske bra.. Selv om jeg nesten ikke gjore annet enn å la synet stivne fast på ting, så følte jeg meg faktisk at jeg var komme mer over henne.. Bynner å bli litt ferdig ^^ har ikke sovet siden lørdags natt, så det blir bare kos å legge seg.. Forhåpentligvis uten noe gråting eller tenking på henne :D I morgen er det jobb kl 15.00, så er man ferdig 23.00 å da bær det rett på trening! ROTETE SKREVET . ORG
Shantee Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Hørtes fælt ut, men det var godt dere fikk pratet ut.. Og før eller siden vil du komme over denne sorgen. Virker som tortur å måtte se henne hver dag når du skal prøve å glemme henne. Du er bare 20 år så du kan nok være sikker på at du får oppleve kjærligheten igjen! Jeg har vært gjennom flere kjærlighetssorger, fått knust mitt hjerte i fillebiter og da jeg var sikker på at det ikke fantes noen for meg der ute dukket drømmemannen opp!!
Gjest FunKid Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Var grusomt å dra til henne. Var grusomt å se henne gråte.. Gjore egentlig alt værre "/ Men vi fikk pratet. Nå sitter jeg her alene hjemme, sitter bare å gråter.. Har ikke hatt mye søvn, men jeg er ikke trøtt engang :S Godt å høre at man også kan finne kjærligheten igjen. Selv så elsker jeg denne jenta ENDA, men jeg vil jo videre. Men jeg er tydeligvis ikke karen før å være singel xP Jeg savner nærhet, kos osv.. Savner ei jenta å holde rundt, ei jenta som ligger ved min side i sengen når man skal legge seg.. ^^
Gjest FunKid Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Pratet med min mor Må jammen si at det var en livs boost ho gav meg ^^ Når jeg var ferdig å prate med henne så var alt MYE bedre ^^ Godt med en mamma som bryr seg <3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Pratet med min mor Må jammen si at det var en livs boost ho gav meg ^^ Når jeg var ferdig å prate med henne så var alt MYE bedre ^^ Godt med en mamma som bryr seg <3 Så bra. Så godt du kan snakke med din mor. Det er ikke lett å ha slike tanker alene. Du kan ikke bo hos henne noen dager? Så kan hun dulle litt ekstra med deg? Ikke noe kjekt å være aleine når man har det slik du har det.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Det blir bedre, en dag ser du tilbake på dette, og kommer ikke til å fatte hva som gjorde så vondt. Vi kommer oss på bena, du også Hjalp nok godt å få snakket med henne!
Gjest FunKid Skrevet 19. september 2011 #10 Skrevet 19. september 2011 Har fjernet begge bestevenninene til eksen, pluss moren hennes og hennes bror. Siden de alle legger party bilder ut av henne.. Noe jeg IKKE vil se.. Også at hennes navn er i statusen til dem. Oppdaterer jeg facebook så ser jeg jo dette.. Føler meg litt lettere ettersom at jeg har kvittet meg med alle de ^^ SKrev en liten meld til alle de så de ikke tar det ille opp.. De alle vet at jeg har det tungt, så skal nok gå bra. Selvfølgelig kan jo venner legge ut bilder av eksen, men jeg kan jo ikke slette alle xP Bare de "viktigste".
Shantee Skrevet 19. september 2011 #11 Skrevet 19. september 2011 Vel jeg var ulykkelig forelsket i ca. 2 år med en fyr som ikke ville ha noe seriøst forhold. Jeg måtte ta et valg om å aldri se han igjen, og han angrer for han ikke grep sjansen den gangen for nå er det for sent... Man glemmer ikke en person på et par uker.. Noen ganger tar det måneder og noen ganger år. Det viktigste er å holde seg aktiv og når man er klar for det begynne å treffe nye..
*BamBi* Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 Jeg å eksen har vært fra hverandre i snart 4 uker, å jeg savner ham hver sekund, hvert minutt, å hver dag. Kjærlighet er det beste som finnest, men kan også ende som det verste. Man klarer å såre mest den man er aller gladest i.. kjærlighetssorg tar knekken på folk, det gjør den mot meg =) håper det ordner seg for deg, lett å si att man kommer seg gjennom ting, og at alt kan bli så mye bedre, men å gjøre det er en annen sak =) Lykke til =)!
Gjest FunKid Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Huffda "/ Ja det er enkelt å si det, men noe helt annet å gå gjennom det. No når jeg våknet, så føltes alt så tomt ut. Jeg må begynne å innse at det ikke blir oss to mere. Har så lyst å ha ei jenta i mitt liv, har så lyst på den perfekte. Trudde det var jeg og eksen hadde ilag. Vi hadde en framtid og alt var lagt klart. Så finner jeg ut at hun driver å sende masse hjerter osv til andre gutter. Ikke at det skal ha noe å si før meg, men er liksom bare det at hun er kommet over meg så fort... Håpet jo på at dette var tungt før henne å. Hun sier det er tungt, men hun klarer jo fint å små flørte litt med gutter. Og dette er gutter hun har kjent når vi var ilag :S Faktisk en kar jeg kjenner begynte å sende melding til eksen som feks.. "Du er så nydelig <3" osv.. Rett etter at det ble slutt.. Men jeg har ikke noe med henne å gjøre! Skal prøve å stå stærkt! Jeg VIL bli ferdig med dette! Dette river hjertet mitt i to, men jeg bare MÅ være sterk!<3 Skal på jobb idag, men vet ikke hvordan det blir å gå :S
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Tips: Blokker henne på Facebook (enten helt eller delvis, men hvertfall sånn at oppdateringene fra henne ikke kommer opp). Det gjorde jeg rett etter det ble slutt med min kjæreste. Jeg orker ikke å få "xxxxx har blitt venn med xxxxtitusenjenterxxxxx", hva slags arrangementer han skal på, hva han skriver til andre osv osv. For meg hjelper det å skyve det langt bort, glemme og bevisst rette tankene mot noe annet. Er 3 uker siden det ble slutt, fremdeles har jeg ikke klikket meg inn på profilen hans. Aner ikke hva han driver med. Møter av og til kompisene hans, da blir jeg minnet på han, ellers glemmer jeg han mer for hver dag som går. Min var og idiot nok til å gi meg håp om at "kanskje vi finner tilbake", "vi skal være venner" osv. Aldri i livet! Jeg kutter han 100% ut, eneste som hjelper. Med min forrige ex gjorde jeg det samme, nå 1 år senere kan jeg se på profilen hans uten å få vondt i magen. En dag kommer jeg til å klare det med min ferskeste ex også. For din egen del, skjul henne på Facebook! Meld deg inn på nettdatingsside for å flørte med andre, gå på byen og ha et ONS om så er. Det finnes andre. For hver gang et forhold har tatt slutt hos meg har jeg funnet en ny og bedre:) En dag dukker drømmemannen (drømmedama for din del) opp og da kommer du til å tenke "så glad jeg er for at det ble slutt med xxxxx, sånn at jeg kunne treffe xxxxxx". Å bli dumpet svir som pokker, men tenk mest mulig rasjonelt og fjern henne sakte men sikkert fra tankene dine.
Gjest FunKid Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 Haha. D merkeligste skjedde i dag. Jeg fant ut at jeg vil ikke miste jenta HELT. Tenkte utrolig mye på vennskap! Dro hjem til henne etter jobben idag, å da pratet vi leeenge om dette.. Hun ble litt sjokket, men vil akkurat det samme Jeg savner henne grusomt, ja. Men jeg vil ikke ha henne, tenkte bare over hvorfor jeg ville gjøre det slutt i starten av. Vet at dette KAN være en dom ide, men jeg føler det er mer rett enn å miste hverandre helt. Hun har en fantastisk personelighet, å vi har masse til felles! Vi lo sammen i dag å pratet, uten at jeg følte før å kysse henne, uten at noe savn etter henne kom. Bortsett fra at jeg har GRUSOMT lyst å være hennes venn.. En veldig god venn Jeg kjører på dette, fordi jeg føler det er det rette å beste. Før noen er det ikke aktuelt, men før oss ser det ut til å funke. Vi skal møtes i morgen før å rydde leiligheten å vaske .. Så Skal vi prate enda mer å kose oss litt Før dette føles MYE bedre ut enn å droppe henne helt, å hun er helt enig i det. Vi har pratet om kåthet og klining. Hun fortalte meg at hun hadde klint med en kar å jeg fortalte henne at jeg har gjort det samme (gjore det forgie helg). Men det sto ikke i veien å føltes ikke så veldig rart ut, litt rart er det uansett! Har jo vært ilag i snart 3 år xP Trur det kan lett skje at vi begynner å kline i fylla og etter hvert ha sex ilag.. Virker som hun ser på det slikt som meg. Pratet om dette også Før hun vil ha en kar som kan gi god sex til henne, å skikkelig klining. Å det vet hun jeg kan, å jeg vet hun gir meg god sex og deilig klining xD Men om dette er greit før oss i et vennskap eller ikke får vi se. Jeg er ikke ute etter det i d hele tatt uansett. Men var noe vi pratet om. Sorgen forsvant bare i dag.. Når jeg tenkte etter, sa til meg selv hva jeg virkelig vil med henne. Vil jeg ha henne som en kjærest eller ikke !? NEI, overhode ikke! Men vil så sårt ha henne som en venn, så håper vi begge klarer det.. Siden vi begge ønsker det. Er merkelig hvordan ting kan gå. Trodde jeg skulle droppe henne helt.. Men ble andre boller enn jeg trodde. andre som har opplevd det slikt med eksen sin ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå