Rex Rodney Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 (endret) Hei, Lurer på om noen har erfaring med datingsider på nett her. Ser at det er en haug med forskjellige sider så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Er det noen sider som har større antall brukere enn andre? Sjansen burde jo være størst for å finne noen på en av de større datingsidene. Har dere noen tips? Endret 19. september 2011 av Rex Rodney
Rex Rodney Skrevet 19. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2011 Ikke her. Er vel heller ikke noe datingportal dette, meg bekjent så det har du nok helt rett i anonym :-) Sukker, finnenvenn, C-date... Hvor starter man?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Er vel heller ikke noe datingportal dette, meg bekjent så det har du nok helt rett i anonym :-) Sukker, finnenvenn, C-date... Hvor starter man? Møteplassen.no, Q500.no.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 På alle disse datingsidene har du muligheten til å søke på kvinner i ditt fylke ev. kommune uten å være medlem. Så ta derfor å ta et kjapt søk på de sidene du vet om, og se hvor det er mest kvinner i den aldersguppen du søker i ditt fylke. Den nettsiden som har flest kvinner etter dine kriterier, der melder du deg inn. ELLER, kanskje du ser ei som du virkelig har lyst å bli kjent med i medlemsmassen du søker frem, da blir du medlem der vet du ;-) Lykke til :-) P.S. Du vil også oppdage at flere går igjen på flere av nettdatingplassene, iallefall gjelder det for gutta, jeg synes jeg ser de samme bildene av samme gutta på forsjellige nettdatingplasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå