Gå til innhold

Gottebiten? Ja takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt urettferdig overfor Gottebiten at det står en tråd her med en tittel som antyder at de har gjort noe galt. Så derfor synes jeg det er på sin plass med en tråd med en positiv tittel.

Føler meg som et lite barn igjen når jeg går inn på Gottebiten. Et barn med maaaasse penger i lommeboka til å kjøpe seg godis for. :fnise:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var lita, kanskje 7-8 år gammel, så var det to ting jeg skulle gjøre når jeg ble voksen: Jeg skulle kjøpe så masse godteri og barbiedukker med tilbehør til som jeg bare kunne for alle pengene jeg tjente! Dumme voksne som ikke ville bruke masse penger på sånt enda jeg kunne se at mamma hadde mange sedler i lommeboka si. :ler:

Bra LITT fornuft har sneket seg inn i årenes løp. Så nå går jeg inn på Gottebiten med tanken om å kjøpe godteri for tusenvis av kroner, men kommer ut igjen med varer for et par hundrelapper istedet.

TS

Skrevet

Når jeg var liten og spilte fotball, så hadde vi sommercup i Sverige hvert år. Vi stoppet alltid innom Gottebiten for å ha noe snop på veien. :hoppendeglad:

Skrevet

fordi hun ikke hadde kvittering, som er påkrevd, så henger hun ut en butikk. Håper hun har lært, og at hun ikke gjør seg til kjeltring for 17 kr.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om gottebiten før den tråden kom. Jeg elsker godteri og ble sykt nysgjerrig på hvordan denne butikken er. Neste gang jeg er i Sverige(som blir før jul), skal jeg dra på gottebiten med min samboer og handle :D gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...