Gå til innhold

Hvilket yrke drømmer du om?

Anbefalte innlegg

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Hvis du fikk velge og vrake av alle yrker og utdanninger som eksisterer, uavhengig av livssituasjon, karakterkrav etc, hva ville du valgt da?

Jeg bare lurer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bonde, men det har jeg tenkt å gå for også. :gjeiper:

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Jeg selv drømmer om et litt annerledes yrke hvor jeg får brukt hodet, og gjerne med ansvar.

Har selv lenge drømt om å bli politi, jordmor eller helikopterpilot!

Skrevet

Da ville jeg valgt å bli jordmor. :)

• Liker 1
Skrevet

Patolog. Men jeg skal bli frisør ;)

Skrevet

Skuespiller (seriøst, har til og med gått på en liten teaterskole)

Arkeolog (men kunne slippe å grave i sølen)

Historiker (forskjellige emner, ikke pugge årstall for årstallenes skyld)

Skrevet

Styrmann på en diger cruisebåt :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg ville vært dyrepasser for skadede og forlatte dyrebebiser et eller annet sted i Afrika, gjerne aper og løver :rodmer:

Edit: At jeg hadde hatt mitt eget "dyrebarnehjem" altså. Ikke at jeg jobba for noen andre. :gjeiper:

Endret av ViC*
Skrevet

Lærer. Det har jeg drømt om siden jeg var seks år, og det er også det jeg prøver å utdanne meg til å bli.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jobbe med forebyggende helsearbeid og vaksinering innen en bistandsorganisasjon :) Et eller annet sted i Afrika, Asia eller Latin-Amerika..

Gjest boblebrus
Skrevet

Forfatter er vel absolutt drømmeyrke. Men synes også lege, jordmor, skuespiller, arkeolog, kaptein eller styrmann på båt eller fotograf (her spriker det i forskjellige retninger ja :ler: ) virker spennende! :jepp: Foreløpig ser det ikke ut til at jeg blir noen av delene, men hvem vet hva fremtiden bringer.

Skrevet

Jobbet med dyr - som et slags dyrehjem for skadede og forlatte dyr. (Ja, jeg ser mye på animanplanet der slike programmer er, og jeg er MISSUNNELIG.)

Det går i virkeligheten mot advokatyrket. Er nok skadede og utemmede "dyr" i det yrket også :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har alltid villet bli catwalk model, men jeg er dessverre ikke høy nok :sukk: Så den drømmen har jeg gitt opp for lengst

Ellers så er jeg kjempe glad i dyr og kunne godt tenke meg å jobbe med dyr.

Skrevet

Jobbet med dyr - som et slags dyrehjem for skadede og forlatte dyr. (Ja, jeg ser mye på animanplanet der slike programmer er, og jeg er MISSUNNELIG.)

Det går i virkeligheten mot advokatyrket. Er nok skadede og utemmede "dyr" i det yrket også :fnise:

Har du sett Kevin Richardson på National Geographic Wild? Herregud :rodmer: Misunnelig!!!

Skrevet

Dataingeniør, og det er det jeg skal bli også.

Skrevet

Drømmeyrket mitt er kokk, men på et sted der jeg kunne jobbe vanlig dagvakt, og helst et sted som gikk bra, men ikke superstress :P Haha!

Men føler ikke for å gå videregående på nytt igjen. Aner fortsatt ikke hva jeg vil bli, men vil studere sosiologi om noen år :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Alltid drømt om å bli jurist og senere advokat. Om 2 1/2 år har jeg nådd første del av målet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...