Gå til innhold

Fortsette med videregående etter sykeår


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Om to dager går søkefristen ut.

Hjælp!

Skal ringe en skole her i Oslo idag, og få avtale med en rådgiver så fort som mulig.

Jeg har ikke gått mer enn 1 år på VGS.

Har to år igjen, og dem vil jeg begynne på nå i høst. MÅ det. Ellers kan det koste meg dyrt!

Jeg er 18 år gammel, har hatt depresjon og vært laaangt nede.

Nå er jeg imidlertidig lysten på å fortsette livet icon_smile.gif

Utfordringen min blir å kunne gå på skole samtidig som jeg har en inntekt på 7000 i mnd.

Må det for å få hjulene til å gå rundt, i og med at jeg ikke bor alene, men er samboer.

Lurer på hva jeg skal gjøre.

Jeg kan jo jobbe utenom skolen, helgejobb eller noe sånt. Det hadde vært veldig ok!

Noen med flere forslag tilo hvordan jeg kan fikse dette??

Jeg SKAL gå på skole!!!!!!! *sta*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke tjener mer enn 5000 i mnd får du kanskje stipend? Jeg har hatt deltidsjobb ved siden av skolen lenge, og synes det er helt greit. Har prøvd mange forskjellige jobber noe som kanskje er en fordel den dagen jeg er ferdigutdannet og skal søke på "ordentlig jobb".

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg...

hm..det er ikke altid lett dette med skole og utdanning men det er så helt klart en fordel å ha en utdannelse for å komme seg frem her i verden...

hvis du synes det er fælt å sette seg på skolebenken så går det jo ann å ta resten av videregående via fjernundervisning? da jobber du i ditt eget tempo og samtidig så kan du jobbe mye ved siden av...

uannsett så ønsker jeg deg lykke til.

klem icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...