Gjest scorpio Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Heisann! Lurer kort og godt på om biola er like sunt som yoghurt naturell? Prøver å kutte ned på sukker, og ser at biola inneholder en del av det. MEN: er det slik at det sukkeret blir spist av bakteriene i biola slik at jeg egentlig ikke får i meg noe av det, eller?
Gjest Emera Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Sukkeret i Biola naturell er der for å være mat for bakteriene, ja.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Sukkeret i Biola naturell er der for å være mat for bakteriene, ja. hvor har du det fra? Artig å fått en link eller to ,for å lese
Gjest Scorpio Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jeg har hørt det samme, men det bare høres rart ut. Tenkte primært på biola`en med smak, typ blåbær osv. De er jo så søte og gode, det må være tilsatt sukker, eller?
Djungelvrål Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Hva med biola naturell da?? Den inneholder ikke sukker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå