Robba Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Har holdt på med en jente en god stund nå, og hatt det veldig bra. Fikk vite at hun hadde hatt sex med en annen gutt(hun fortalte det selv dagen etter). Det var på "fylla" og hun sa hun ikke viste/husket hvorfor hun gjorde det..... For meg har det hele tiden vært en prinsippsak og ALDRI ta tilbake noen som har gjort dette. Hatt en del venner som dette har skjedd med osv. Men når jeg står her selv aner jeg ikke hva jeg skal gjøre :/ Er veldig glad i jenta og alt det der så har det mildt sagt ganske tøft nå! Hun sa hun veldig gjerne ville "glemme alt"(om det er mulig...) og prøve å fortsette med det vi hadde. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, akkuratt nå er jeg bare veldig skuffa!! Så alt i alt lurer jeg på hva dere synes: Er det utroskap, vi var jo egentlig aldri sammen(hadde nok blitt det i løpet av kort tid om ikke dette hadde skjedd) men alikevel?
Gjest *Røyskatt* Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Jeg synes vel at når man er "igang" med en, så kutter man andre til man vet hva som skjer med nr. 1. Jeg syns det er godt på kanten, og jeg vet ikke om jeg hadde ønsker å bli sammen med personen etter det. Samtidig kan jeg ikke si at det er utroskap, siden dere ikke hadde noen avtale om at dere to var ett eksklusivt par..
Gjest redstar Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Jeg må si meg enig med personen over, og jeg tviler veldig sterkt på at jeg hadde fortsatt med denne personen etter dette... Nei, jeg hadde ikke "tatt henne tilbake".... Kan ikke kalles utroskap i den forstand siden dere ikke er sammen, men alikevel holder dere jo på og derfor hadde jeg sett på det selv som utroskap... såklart..
Gjest Blokkolokko Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 (endret) .. Endret 10. desember 2013 av Blokkolokko
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Jeg tror jeg hadde blitt veldig lei meg og lurt på om hun hadde de samme følelsene for meg som jeg hadde for henne. Min mening er at man har ikke sex med en hvis man allerede har noe på gang med/har følelser for en annen. Men det er jo ikke noe fasitsvar på dette - klarer du å tilgi og glemme, kan dere jo forsøke videre?
Gjesten Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Jeg mener at når man dater en person og det begynner å bli ganske seriøst, så bør man kutte andre. Jeg ville nok blitt veldig såret om en person hadde gjort dette mot meg, og jeg hadde nok vært skeptisk til å ta ham tilbake, men hver situasjon er individuell. For noen går det et veldig klart skille den dagen man blir enige om at man faktisk er kjærester. For meg er den overgangen flytende, men for mange er den ikke det, og det er jo i utgangspunktet helt legitimt. Det er vel en grunn til at man dater en stund før man faktisk definerer seg som kjærester? Her tror jeg bare du må prate med jenta, finne ut hva du selv ønsker og hva hun ønsker, og også finne ut om du tror hun er typen til å "oops"-ligge med andre gutter i fylla selv etter at dere har blitt sammen, eller om dette er noe som skjedde fordi hun i prinsippet fremdeles anser seg som singel.
Gjest Eline4 Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Utroskap? Nei. Tankeløst? Ja. Har selv gjort dette, var i begynnelsen, når jeg og min samboer holdt på. Og jeg angret som en hund senere! Lærte, med andre ord Du burde fortelle henne at dette ikke er greit, men jeg tror nok hun vet såppas om hun har følelser for deg. Og da skjer det, forhåpentligvis, ikke igjen! Men, om det skjer igjen, da synes jeg du burde droppe henne Lykke til, håper det ordner seg!
Steinar40 Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Har holdt på med en jente en god stund nå, og hatt det veldig bra. Fikk vite at hun hadde hatt sex med en annen gutt(hun fortalte det selv dagen etter). Det var på "fylla" og hun sa hun ikke viste/husket hvorfor hun gjorde det..... For meg har det hele tiden vært en prinsippsak og ALDRI ta tilbake noen som har gjort dette. Hatt en del venner som dette har skjedd med osv. Men når jeg står her selv aner jeg ikke hva jeg skal gjøre :/ Er veldig glad i jenta og alt det der så har det mildt sagt ganske tøft nå! Hun sa hun veldig gjerne ville "glemme alt"(om det er mulig...) og prøve å fortsette med det vi hadde. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, akkuratt nå er jeg bare veldig skuffa!! Så alt i alt lurer jeg på hva dere synes: Er det utroskap, vi var jo egentlig aldri sammen(hadde nok blitt det i løpet av kort tid om ikke dette hadde skjedd) men alikevel? Tror du kommer til å få problemer med å glemme dette. Sånt vil alltid ligge i bakhodet og ødelegge. Og da må du ha en ekstremt god grunn for å overse det. Som f.eks felles mindreårige barn. Men det største problemet er egentlig at hun faktisk har bevist at hun ikke er til å stole på.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Hold deg unna! Hadde aldri involvert meg med noen som viser sånne tendenser. Hva om dere blir sammen og hun blir dritings og glemmer ut deg igjen? Virker som en dum/lite gjennomtenkt jente. Jeg hadde løpt vekk fortere enn fy! 1
Sunchild Skrevet 19. september 2011 #10 Skrevet 19. september 2011 Jeg ville ikke ansett det som utroskap. MEN jeg ville aldri blitt sammen med noen som faktisk hadde "uhellssex" og ikke engang klarte å stå for handlingen... det vitner rett og slett om altfor dårlig dømmekraft/impulskontroll i mine øyne.
Rofl Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Holdt meg langt unna. Ikke til å stole på virker det som.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Hold deg unna! En person som er villig til å gjøre dette "når man holder på" (du mener vel seriøst dating, rett før forhold?), er garantert potensiell til å gjøre dette etter at man erklærer forhold også. Kanskje ikke utro nå, men så nærme som det kan bli. Stay clear!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå