Gå til innhold

Når mor ikke vil se hva som skjer med hennes barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å oppleve at mor ikke vil se, eller bry seg, når stefar misbruker hennes barn ... det er så vondt!

Klarer ikke forklare selv, men fant dette innlegget ... det beskriver vel det meste ...

Innlegget jeg fant:

Jeg ble seksuelt misbrukt av min daværende stefar gjennom hele barneskolen.

Han var også voldelig, noe som gjorde at mamma ikke klarte komme seg vekk fra han før etter så mange år.

Hun viste hva som skjedde, men pga volden og det sterke grepet han hadde tilga jeg henne når jeg var i tenårene.

Nå som voksen, og mor selv så ser jeg hvor galt alt var. Og jeg har vel egentlig utilgitt henne (om man kan bruke det ordet).

Første gang hun fikk vite om hva som skjedde var de ikke samboere, alt var så nytt at hun hadde helt fint kunne trekt seg vekk fra han.

De hadde bare vært kjærester ei stund, bodde i forskjellige byer og hadde ikke noe felles nettverk.

Hun burde tatt meg med hjem, og aldri sett mannen igjen. (Han tilsto hva han hadde gjort, så det var aldri noen tvil om det).

Hun valgte å la han flytte inn hos oss, og i mine øyne valgte hun å la han misbruke meg.

Det har gitt meg en knekk i senere tid, fordi det betyr for meg at jeg kun kom i andre rekke.

At hun umulig kunne og kan elske meg slik jeg elsker barnet mitt.

Det er veldig sårt, og fører til at jeg ikke klarer ha det forholdet jeg hadde med henne før jeg selv fikk barn og fikk opp øynene mine.

TS her, noe sånt vil jeg aldri la skje mine barn! Jeg er sint og lei meg for ting som har skjedd meg, og ALDRI ALDRI vil jeg la noe sånt skje ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror noen mødre rett og slett blir blinde av kjærlighet. Det er ingen unnskyldning overhodet. Synes en del mødre slipper altfor lett unna.

Det er lov å være sint og skuffet over moren sin i slike tilfeller, og tilgivelse er aldri noe man skal føle seg presset til å gi.

:klemmer:

Skrevet

Jeg kjenner en som ble utsatt for noe lignende. Moren hadde en kjæreste som misbrukte datteren seksuelt, og i rettssaken som fulgte vitnet moren MOT datteren på stefarens "side". Helt jævlig! Enkelte burde ikke hatt barn.

Mamma tenkte seg godt om etter kjæresten hennes hadde bært meg bevisstløs fra fylla som endte med et blåmerke på puppen. Selvom det ikke var med vilje og han ikke kunne ane hvor mine pupper er siden jeg såvidt har noen. Men heller det enn det motsatte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...