AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Det ser så forbanna lett ut, men jeg får det ikke til!! Jeg får til å legge eyeliner på selve lokket, men det er helt umulig å lage den vippen opp. Helt umulig!!
Aspera Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Jeg har aldri prøvd pensel, men jeg har alltid fått det til med tusj-versjonen. Kanskje den er lettere?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Vel.. den vippen opp, jeg tegner den som regel utenfra og inn. Med våt-eyeliner altså.. Om jeg gjør det innenfra og utover går det som regel galt.
Nyterlivet Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Nå vet jeg ikke hvordan eyeliner du bruker, men jeg sleit veldig med dette før. Men etter at jeg begynte å bruke cream/gel eyeliner, så er det lett som bare det. Jeg tegner rett og slett den vingen og så fyller jeg den ut. Litt vanskelig å forklare, men jeg lager altså omrisset og så tegner inn.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jeg har aldri prøvd pensel, men jeg har alltid fått det til med tusj-versjonen. Kanskje den er lettere? Får det ikke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå