Gå til innhold

Vedtak om aap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

I juni søkte jeg om aap. Nå har jeg endelig fått et vedtak på at jeg oppfyller kravene til aap, og ifølge nav-kontoret her jeg bor betyr det at vedtaket sendes til et hovedkontor i Bergen som skal regne ut om jeg faktisk skal få aap eller ikke.

Hvor lang tid dette vil ta, og om det faktisk betyr at jeg vil få økonomisk hjelp, kunne de ikke svare på.

Andre som har vært borti det samme som kan fortelle meg ca hvor lang tid det tar fra man får et sånt vedtak til man får vite om man får noen økonomisk hjelp eller ikke? Er ganske lei av nav nå, men håper noen her kanksje kan fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

I juni søkte jeg om aap. Nå har jeg endelig fått et vedtak på at jeg oppfyller kravene til aap, og ifølge nav-kontoret her jeg bor betyr det at vedtaket sendes til et hovedkontor i Bergen som skal regne ut om jeg faktisk skal få aap eller ikke.

Hvor lang tid dette vil ta, og om det faktisk betyr at jeg vil få økonomisk hjelp, kunne de ikke svare på.

Andre som har vært borti det samme som kan fortelle meg ca hvor lang tid det tar fra man får et sånt vedtak til man får vite om man får noen økonomisk hjelp eller ikke? Er ganske lei av nav nå, men håper noen her kanksje kan fortelle?

Dersom det ikke er noe spesielt med søknaden din tar det ca en til to uker, vanligvis. Litt lenger dersom det er snakk om refusjon av økonomisk stønad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...