Gå til innhold

Du slår opp med noen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1,5 år i et forhold med en snill og god gutt slo jeg opp fordi følelsene mine hadde vært borte i 6 mnd.

i.o.m at jeg var over han før det ble slutt var det ikke vanskelig for meg å si ja til en date når en herlig fyr dukket opp 2 dager etter jeg flyttet ut.

Vi kommer kjempegodt overens, og jenta som var lykkelig for at hun skulle være singel og bare tenke på seg selv og sitt sitter og føler at dette kan bli noe seriøst. Han nye er dødsforelska i meg.

Nå er det 1,5 mnd siden jeg slo opp med eksen, han er fortsatt knust. Jeg har fantastisk dårlig samvittighet og går lange veier for at han skal skånes fra å høre om den nye mannen i mitt liv. Samtidig som jeg har veldig mye respekt for eksen tenker jeg at det blir feil å ikke leve mitt liv videre til han er over meg og..

Er jeg ond som lar meg selv følge følelsene mine for den nye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har selv lurt på det samme, men har konkludert med at selv om man bør skåne sin forrige kjæreste for sine nye romantiske interesser en stund så er man ikke ond om man følger følelsene man har fått for en ny person.

Selv ville jeg ikke inngått et nytt forhold så kort etter det forrige, men folk er forskjellige og mine omstendigheter var noe anderledes enn dine.

Endret av CCL
Skrevet

Nei, du har bare ett liv og du kan ikke være ulykkelig for at han skal være lykkelig ;)

Han finner seg nok en ny kjæreste, bare han tar tiden til hjelp, for tiden leger jo som sagt alle sår.

Skrevet

Det er nesten så jeg sitter og håper at han skal falle pladask for ei ny ei så det "rettferdiggjør" at jeg har forelsket meg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...