Megan Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Som dere skjønner av overskriften dreier det som om nettopp strekkmerker. Har aldri hatt dem før, og har derfor aldri giddet å høre særlig etter når andre prate om sine plager. Men her om dagen så jeg at jeg hadde fått noen på den ene hofta mi Har hørt at man får dem av å gå mye opp i vekt, men har ikke forandra kroppen noe nevneverdig de siste årene. Lurer derfor på hvorfor, og hvordan man kan motarbeide dem/ minske dem. Har hørt at fet krem skal hjelpe litt? Jaja, ikke så krise. Er egentlig litt fascinert av hvordan kroppen forandrer seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har egentlig aldri skjønt hva strekkmerker er, jeg. Som deg har jeg aldri engasjert meg i det heller. Tror kanskje jeg også har det, om det er slags "hvite"/lyse striper på hoftene? Hm. Jaja, sånn er det å være jente!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 Strekkmerker ja, det vet jeg alt om, har kroppen full av dem, etter å ha vært gravid. De fleste får dem nok i forbindelse med det. Men jeg fikk også noen få på lårene i løpet av tenårene. Det er sånne hvite merker i huden. De aller strøste er faktisk lilla, og fordypet i huden....sukk. Stygge er de iallefall !! Magen min set ut som ei innskrumpa eple Lille my Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg fikk noen sånne hvite striper i fjor, jeg også... Men det var etter å ha gått ned i vekt. Ble sint, fordi det var ikke såå mange kilos forskjell! Visstnok er det bare forebyggende saker man kan foreta seg... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 16. mai 2002 #5 Del Skrevet 16. mai 2002 Er jeg helt alene om å ikke bry meg om strekkmerkene mine? Er det så stygt, da? Syns det er litt morsomt, jeg. Har riktignok ikke innskrumpa-eple-tendenser, men sånne hvite "striper". Har hverken født eller gått noe særlig ned i vekt, så er vel dømt til å ha dem der. Bryr meg ikke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atHina Skrevet 18. mai 2002 #6 Del Skrevet 18. mai 2002 jeg kan anbefale noe jeg bruker.Esteriskeolje neroli (appelsinblomst)Ren estrakt av blomster og planter.De får man kjøpt på kosthold butikkene.De har enkel brosjyrer på de forskjellige oljier.Hvetekim oljie også bidrar til minke strekkmerker.Bland alltid esteriskeoljier baseoljier .12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå