AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Møtte igjen en tidligere date på fest, og brukte mye tid sammen den kvelden. Det var hyggelig :)Han utrykte stor interesse for hva som har skjedd i livet mitt siden sist. Han lurte på om vi kunne hooke up igjen og finne på noe sammen. Han har også plutselig begynt å kommentere aktiviteten min på FB. Mitt spørsmål er som følgende; Er dette en vennskaplig forespørsel? Jeg lurer fordi det var han som dumpet meg i våres, etter noen dater..
Gjest padawan Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Han har garantert noen baktanker.
Gjest Marregutt Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Han har garantert noen baktanker. haha, ja helt klart
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Hvorfor vil DU evnt. date en som tidligere har dumpet deg? Kanskje stoltheten min er veldig høy, men jeg hadde nok følt det som ekstremt nedverdigende å date en som hadde dumpet meg.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor vil DU evnt. date en som tidligere har dumpet deg? Kanskje stoltheten min er veldig høy, men jeg hadde nok følt det som ekstremt nedverdigende å date en som hadde dumpet meg. Jeg er ikke så sikker på om jeg vil det nemlig..! Og har heller ikke noe behov for å henge med ham dersom d skulle være vennskaplig ment! Han dumpet meg i hu og hast også.. akkurat som om han fikk kalde føtter. Hele greia forvirret meg! Vi har felles venner, så hadde bestemt meg for å være som vanlig når vi møttes.. Vi har jo ikke noe usnakket, og jeg tenker ikke på han nå lenger, så ble litt overrasket over "interessen". Det var litt ok å høre noen synspunkter fra menn Jeg har hverken takket ja, eller kommer til å høre fra meg.. Dersom han føler at han har gjort en feil ved å la meg gå, så blir han pent nødt til å jobbe for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå