Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

la inn en bestilling igår på blivakker.no. Da jeg skulle betale så fant jeg ikke kortlesern min så jeg måtte avbryte betalingen og logge ut. Fikk beskjed om at ordren ble satt på vent eller noe..

Idag så er ordren slettet men den ligger der på en måte enda. Det står KIDnr og betalingsfrist 24 sept. eller noe. Men jeg får ikke til å trykke på kasse og betale direkte via nettsiden til blivakker.no

Hva gjør jeg? Bruker kid.nummeret og betaler via nettbanken min? Eller bestille varene på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la inn en bestilling igår på blivakker.no. Da jeg skulle betale så fant jeg ikke kortlesern min så jeg måtte avbryte betalingen og logge ut. Fikk beskjed om at ordren ble satt på vent eller noe..

Idag så er ordren slettet men den ligger der på en måte enda. Det står KIDnr og betalingsfrist 24 sept. eller noe. Men jeg får ikke til å trykke på kasse og betale direkte via nettsiden til blivakker.no

Hva gjør jeg? Bruker kid.nummeret og betaler via nettbanken min? Eller bestille varene på nytt?

Kontakt blivakker.no om dette.

• Liker 1
Skrevet

Tror du må betale med engang for å kunne bruke kort. Vil tro du bare må betale den i nettbanken, slik man måtte før kortbetaling ble mulig der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...