Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte sett kule sko/vesker fra FRIIS i DetNye...Noen som vet om dette er et merke eller en butikk og hvor jeg kan finne det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friis Company er et merke - dansk tror jeg.

Jeg har etpar lekre Friis sandaler som jeg kjøpte på flyplassen i København.

Vet at merket finnes her i Oslo - men ikke hvor desverre. Ferner Jacobsen kanskje?

Skrevet

Tror ikke akkurat Ferner Jacobsen fører Friis vesker, prøv heller noen "billig" butikker.

Skrevet

Hmm.. er det to forskjellig merker vi snakker om her?

(Mente at Friis Company ikke var noe "billig"-merke, men det er mulig jeg tar feil).

Du kan jo iallefall ringe Det Nye og høre - der vet de det sikkert. Det pleier jo også å stå innkjøpsguide bak i bladene, der det er oppført telefonnummer til butikker/importører.

Skrevet

Nei, det er ikke det jeg vil kalle et billigmerke, men det er ikke så eksklusivt heller. De har det hos Nadine i Sandvika i hvert fall. Mest klær, men noen sko også. Si fra hva du finner ut hvis du ringer Det Nye da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare ring forhandleren som står bakerst i DetNye, så gir hun/han deg alle butikkene som fører merket.

De har ihvertfall endel Friis på Manglerudsenteret, en butikk som heter zone. De har også på aya, som ligger i vika. Ellers er det endel butikker rundt Solli plass som fører merket (husker ikke navn), og opp mot bogstadveien.

Bare ring du, det er enklest! :)

-Tanya

Gjest Anonymous
Skrevet

også har de Friis & co på Start walking på Ski Storsenter

Skrevet

takk for svar folkens :) Skal sjekke ut butikkene...finner jeg ikke det jeg er på jakt etter skal jeg ringe DetNye og oppdatere dere ...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ring importøren Moxtex as på tlf 22 43 77 47 og hør hvor du finner varene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...