AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Hey gutta! Hva ser dere på som en pen dame? Last opp et bilde av noen dere synes er fine, eller beskriv henne! :D
Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 du høres noe kåt ut ...og kanskje smålig desperat er det ikke mye enklere å gjøre dine egne googlesøk da?? 1
LoneWolf Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 det er vel egentlig ganske forskjellig fra person til person det da
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 du høres noe kåt ut ...og kanskje smålig desperat er det ikke mye enklere å gjøre dine egne googlesøk da?? Må jo skjønne at gutten har håndfulle hender 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 jeg er faktisk en dame som Lurer på hva dere gutter på KG ser på som pene damer. Det er alt. :D Jeg vet at det er forskjellig fra person til person, men jeg synes det er litt spennende å se hva folk mener.
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 (endret) Vel.. jeg kan jo alltids lange ut med en liten liste over hvordan jeg ser for meg at en veldig fin dame ser ut (nå sier jeg ikke at det skal eller må være slik, så ikke døm meg for dette her ). En eller annen nøyanse av brun jeg ikke helt har et navn på som hårfarge og gjerne litt lengre enn skulderlangt, en 75c/b eller noe slikt i cup, gjennomsnittelig kroppsvekt (ikke dem som er lik-tynn og slikt, det er direkte stygt) og gjerne i ok form, rundt... si.... 168'ish høy eller noe? Som jeg har sagt over så er ikke dette noe must i det heletatt og det trenger faktisk ikke være en eneste av de som klaffer med en evt. kjæreste, men det er nå slik jeg ser for meg en veldig fin dame ^^ På et generelt grunnlag, så er det greit hvis hun er i relativ nærhet av meg i høyde (men ikke noe serlig mye høyere), hun er selvsikker og har en stilig frisyre, ikke har alt for store pupper (ja, det kan bli i største laget!), klærene spiller jo også en rolle. Har nok ikke noe mer enn dette å tilføye tema x) Endret 20. september 2011 av LoneWolf 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 -Pent ansikt med pene øyner, fint smil og fin hud -Langt hår, gjerne blond -168-175 høy -Slank med litt former
palle Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 du kan like gjerne spørre meg hvordan jeg ser ut, de kommer til å beskrive meg alle sammen likevel :D
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 du kan like gjerne spørre meg hvordan jeg ser ut, de kommer til å beskrive meg alle sammen likevel :D hvordan ser du ut?
Avanci Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 (endret) Vel.. jeg kan jo alltids lange ut med en liten liste over hvordan jeg ser for meg at en veldig fin dame ser ut (nå sier jeg ikke at det skal eller må være slik, så ikke døm meg for dette her ). En eller annen nøyanse av brun jeg ikke helt har et navn på som hårfarge og gjerne litt lengre enn skulderlangt, en 75c/b eller noe slikt i cup, gjennomsnittelig kroppsvekt (ikke dem som er lik-tynn og slikt, det er direkte stygt) og gjerne i ok form, rundt... si.... 168'ish høy eller noe? Som jeg har sagt over så er ikke dette noe must i det heletatt og det trenger faktisk ikke være en eneste av de som klaffer med en evt. kjæreste, men det er nå slik jeg ser for meg en veldig fin dame ^^ På et generelt grunnlag, så er det greit hvis hun er i relativ nærhet av meg i høyde (men ikke noe serlig mye høyere), hun er selvsikker og har en stilig frisyre, ikke har alt for store pupper (ja, det kan bli i største laget!), klærene spiller jo også en rolle. Har nok ikke noe mer enn dette å tilføye tema x) Kunne ikke sagt det bedre selv. Bare at jeg liker best med håndfulle pupper eller større, men ikke for stort. :gjeiper: Endret 20. september 2011 av Avanci
palle Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 (endret) hvordan ser du ut? (.)(.) ) ( ( ) \ / eller må du ha det inn med teskje? edit: hhaaha jeg dævver.. feil feil feil. hvorfor funker det ikke med den figuren her Endret 20. september 2011 av palle
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Kunne ikke sagt det bedre selv. Bare at jeg liker best med håndfulle pupper eller større, men ikke for stort. :gjeiper: 75c blir en perfekt hånfull synest jeg ^^ palle: Hvis du skal overbevise meg om at alle vil beskrive deg så må du nok finne frem teskjeen 1
frodo76 Skrevet 22. september 2011 #15 Skrevet 22. september 2011 finnes det mange av Fra Stor C og oppover..
MrSmith Skrevet 22. september 2011 #16 Skrevet 22. september 2011 Hey gutta! Hva ser dere på som en pen dame? Last opp et bilde av noen dere synes er fine, eller beskriv henne! :D Ei dame som er under 50 og naken er mest sannsynlig pen. Mer presis kan jeg ikke være. Kunne ramset opp ei lang liste med kjendiser som er pene, i alle størrelser og farger, i tillegg til enda flere som ikke er kjendiser, men bare helt vanlige damer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå