Gå til innhold

Hvordan sletter jeg facebooken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Finner ikke det noe sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke slette den, bare deaktivere den. Den vil være tilsynelatende slettet, men hvis du prøver å opprette en ny profil med samme mailadresse vil den gamle kontoen bli gjenopprettet. Slik vil det være i 2 år (så vidt jeg har hørt). Etter de årene vil det ikke være mulig å gjenopprette den kontoen du en gang hadde

Skrevet

Du kan ikke slette den, bare deaktivere den. Den vil være tilsynelatende slettet, men hvis du prøver å opprette en ny profil med samme mailadresse vil den gamle kontoen bli gjenopprettet. Slik vil det være i 2 år (så vidt jeg har hørt). Etter de årene vil det ikke være mulig å gjenopprette den kontoen du en gang hadde

Og HVORDNA deaktiverer jeg kontoen??????????

Skrevet

Fra Facebooks Help Center (!!!!!!!!!!!):

To deactivate your account:

Open the Account dropdown menu at the top right corner of Facebook and choose Account Settings.

Select Security from the left-hand menu.

Click on "Deactivate your account."

When you deactivate your account, your profile and all information associated with it disappears from the Facebook service immediately. People on Facebook will not be able to search for you or view any of your information.

If you’d like to come back to Facebook anytime after you’ve deactivated your account, you can reactivate your account by logging in with your email and password. Your profile will be restored in its entirety (friends, photos, interests, etc.). Remember that you will need to have access to the login email address for your account in order to reactivate it.

Skrevet

Litt uenig, jeg ble nysgjerrig for jeg mente å huske de forandret dette for en tid siden, slik at det skal gå an å slette seg fullstendig så jeg gikk inn på hjelpesenteret jeg også og fant dette:

Hvis du ikke tror du kommer til å bruke Facebook igjen og ønsker å slette brukerkontoen din, må du huske at du ikke vil kunne gjenaktivere brukerkontoen din eller gjenfinne noe som helst av innholdet eller informasjonen du har lagt til. Hvis du vil slette brukerkontoen din permanent uten å beholde muligheten til å gjenopprette den, kan du logge deg inn på brukerkontoen og sende inn forespørsel om dette her.

I det egentlige hjelpesenteret så utgjør det jeg har understreket i teksten en link. Har du norsk FB så vil dette komme opp hvis du går til hjelpesenteret og søker på ordet "slette". Da kommer denne instruksen opp som nest siste punkt på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...