Gå til innhold

Decleor Aroma White C+ Recovery Brightening Night Cream

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Regner med at noen her kanskje har gått til innkjøp av denne etter gode omtaler på HC sin blogg.

Eventuelt, kanskje noen har prøvd den tidligrere?

Jeg sitter litt på gjerdet enda og vurderer å kjøpe denne..

Derfor tenkte jeg å høre om noen her har noen erfaringer med denne kremen som de vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Englepiken
Skrevet

Jeg hater den. Den gir altfor lite fukt til huden min, og jeg føler at den bare legger igjen en ekkel hinne. Jeg forsøker å bruke den opp på hendene for å ikke bli for sur fordi jeg har kastet bort penger på den.

Skrevet

Dytter litt på denne... jeg er også litt nyskjerrig på denne nattkremen.

Kan se ut som man enten :rodmer: den eller :kjefte: den?

Flere som har prøvd denne?

Skrevet

Har kun brukt den i 4 dager, men so far so good. Huden ser nesten perfekt jevn ut når jeg står opp. Har maaaasse arr, så nå gjenstår det å se om magien funker. :jepp:

Skrevet

Jeg har kjøpt den og bruker den i ca 3 dager:) Så da får vi se :sjenert:

Skrevet

Hvis denne retter på røde kvise arr og jevner ut huden ville det jo vært super awesome!

Men, har jo lært at hvis noe viker for godt til å være sant, så er det ofte det.

Du får oppdatere når du har fått brukt den litt muffin.

Hvordan er førsteintrykket ditt av den by the way?

Skrevet

Hvis denne retter på røde kvise arr og jevner ut huden ville det jo vært super awesome!

Men, har jo lært at hvis noe viker for godt til å være sant, så er det ofte det.

Du får oppdatere når du har fått brukt den litt muffin.

Hvordan er førsteintrykket ditt av den by the way?

Det skal jeg gjøre. Jeg har en del røde og mørke akne arr i tillegg fikk jeg en pigmentflekk rundt øyet i sommer. Denne skal jevne ut hudtonen og fjerne arr og pigmentflekker. Jeg gir den 2 månder.

Den lukter veldig godt og føles fin på huden, den trekker også veldig godt inn i huden. Huden ser ganske fresh ut dagen etter spessielt rundt øynene. Jeg vet ikke om denne brukes rundt øynene, men jeg gjør det hehe. Lover å oppdatere har nok arr til å se forskjell hvis dette funker.

Skrevet

Da har jeg bestilt denne...

Klarte ikke vente til min gamle nattkrem er tom. Men for alt jeg vet så kanskje den rekker å bli tom før jeg får pakke i posten :gjeiper:

Veldig spent på denne.

Forhåpningene er skyhøye og jeg håper jeg faller inn under de som :rodmer: denne, og ikke :kjefte: kategorien.

I love fridays and nettshopping :popcorn:

Skrevet

Har brukt den i 2 uker nå snart, og merker at den faktisk hjelper allerede. :) Jeg har masse røde arr på grunn av sensitiv hud.

Skrevet

Har brukt den i 2 uker nå snart, og merker at den faktisk hjelper allerede. :) Jeg har masse røde arr på grunn av sensitiv hud.

Åy, så bra!

Jeg har litt røde arr jeg også, og generell ujevn hudtone med litt pigmentflekker.. så håper den er verdt sine nesten 400 bucks ;)

Hvordan synes du kondistensen er på den anonym? Og synes du den trekker godt inn?

Skrevet

Konsistensen er litt tykk, og den føles litt tykk ut med en gang. Men huden min bare suger den til seg, tror egentlig ikke jeg har prøvd en krem som har bedre konsistens på enn denne. Har kombinert hud, og typen min som har tørr hud synes det samme. :)

Skrevet

Jeg har også nettopp begynt å bruke den. Den lukter behagelig, og kjennes god ut på huden. Huden min gløder om morgenen :) jeg kjøpte den pga jeg har acne prone-hud, håper å bli kvitt røde kvisearr,...

Skrevet

Jeg har også nettopp begynt å bruke den. Den lukter behagelig, og kjennes god ut på huden. Huden min gløder om morgenen :) jeg kjøpte den pga jeg har acne prone-hud, håper å bli kvitt røde kvisearr,...

funker denne på mørke arr også?

Skrevet

Noen som vet om denne er egnet til voksen hud også?

Skrevet

Noen som vet om denne er egnet til voksen hud også?

ja den er nok best til voksen hud. Man skal ikke bruke denne kremen hvis man er under 18 har jeg hørt hvertfall. Den er egentlig egnet på pigmentflekker.

Skrevet

Så bra! :) Den koster kr 470 på feeluniqe, er det billigere enn i fedrelandet?

Skrevet

Den koster 5-600kr i Norge. Men handler du på ebay fra tinaskincareusa eller hva hun het, får du den for ca 300kr.

Skrevet

Høres bra ut. Takk for tipset! :) Men med frakt, toll, moms og gud ver hva, er vi oppe i norsk pris da?

Skrevet (endret)

Den koster 5-600kr i Norge. Men handler du på ebay fra tinaskincareusa eller hva hun het, får du den for ca 300kr.

Jeg hadde akkurat masse trøbbel med denne selgeren pga. teknisk feil. Jeg fikk ikke betalt via Paypal, og Ebay ville banne meg selv om jeg forsøkte sikkert 20 ganger. Til slutt fikk jeg tilbakemelding om at Paypal ikke funket, så jeg måtte bruke annen betalingsmetode, og siden jeg ikke orket styret, fikk jeg ordren kansellert. Men hele greia tok en uke, og det var ikke særlig gøy.

Jeg tipper forresten at Aroma White-kremen koster mer enn 5-600, kanskje nærmere 7-800? For meg var den dessverre feil, for jeg er knusktørr, samtidig som jeg har ørlite pigmentering jeg vil minimere. Den hadde en veldig silikonaktig konsistens og ble liggende som et lag på huden som ikke trakk inn. Den står fortsatt i skapet og irriterer, men det er mulig jeg kan bruke den til våren.

Endret av Honesty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...