Gjest HunterLady Skrevet 18. september 2011 #21 Skrevet 18. september 2011 Leserne er nok ikke ene og alene om hvorfor hun gjør det så godt. Det er jo hun som står bak bloggen, og hun som er utrolig flink i det hun driver med. Jeg er imponert jeg. Gikk på skole med denne jenta, og hun skilte seg ut allerede som 11-åring. Hun har dessuten vært gjennom en ganske tøff oppvekst. Synes jenta fortjener intet annet enn respekt! Utrolig tøff jente og jeg er virkelig glad på hennes vegne. 1
HedvigR Skrevet 18. september 2011 #22 Skrevet 18. september 2011 Leserne er nok ikke ene og alene om hvorfor hun gjør det så godt. Det er jo hun som står bak bloggen, og hun som er utrolig flink i det hun driver med. Jeg er imponert jeg. Gikk på skole med denne jenta, og hun skilte seg ut allerede som 11-åring. Hun har dessuten vært gjennom en ganske tøff oppvekst. Synes jenta fortjener intet annet enn respekt! Utrolig tøff jente og jeg er virkelig glad på hennes vegne. Det er så fint å se noen som faktisk gleder seg på andre sine vegne her! Tror nok mange gjør det (håper jeg), vi må bare bli litt flinkere til å vise det.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #23 Skrevet 18. september 2011 Det ville ikke forundre meg om rosabloggerne står for så mye som 90% av de totale klikkene som blir registrert, så man trenger vel ikke å spesifisere så veldig mye mer egentlig? Jo, i grunnen. Det er mange som leser de andre bloggene også, selv om det sikkert ikke er på langt nær like mange. VG har mye høyere lesertall enn Dagsavisen, men betyr det at begreper som journalistikk og avis skal defineres ut fra VG?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #24 Skrevet 19. september 2011 Jeg synes det er kjempeimponderende med de som faktisk klarer å leve av blogging. Stor respekt. Det betyr ikke at jeg gidder å lese disse bloggene. Jeg funner dem uhyre uinteressante og kjedelige etter å ha lest to innlegg. Folk har forskjellige interesser, og denne typen blogger vekker ikke interessen min. Mulig de er oppmerksomhetsyke, men akkurat det synes jeg de må få lov til. Jeg leser derimot andre type blogger med stor glede. Blogger hvor det gjerne ikke finnes et eneste bilde, men tekstene er så gode at du både ler og gråter med bloggeren. Selv om du ikke aner hvordan vedkommende ser ut. De bloggene er gode, de! Kanskje de også er oppmerksomhetsyke. Jeg vet ikke. Men jeg lar meg underholde, og jeg elsker det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå