AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 ..er egentlig bare en gjeng med selvsentrerte og usympatiske mennesker med et stort oppmerksomhetsbehov! Eller er bare jeg som synes det? Leser blogger hver dag for det.. Men må si jeg begynner å bli litt lei av den vanen. Så vurderer å bare slutte å lese blogger helt. Leste ulrikke lund sin blogg i dag, hvor hun skriver at hun har tjent sin første million i år. Men hun skriver ingen takk til leserne sine..som tross alt er den eneste grunnen til at hun tjener så mye penger. Hva med å være litt ydmyk, liksom? 1
Gjest Survival Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Jeg prøver å trykke minst mulig inn på sånne type blogger, da jeg vet at akkurat mitt klikk kan gjøre bloggeren rik. 1
Moscato Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Synes det finnes mange blogger som er givende å lese, men omtrent ingen av de mest populære havner innunder kategorien "givende" i mine øyne. Synes heller ikke selv at jeg passer til beskrivelsen "selvsentrerte og usympatiske mennesker med et stort oppmerksomhetsbehov" selv om jeg blogger. Men om andre synes det, så skal de selvsagt få lov til det
HedvigR Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Og jeg som nettopp har begynt å blogge Har ingen ambisjoner om å komme inn på noen toppliste eller tjene penger da, så er forhåpentligvis ikke en av dem TS snakker om :gjeiper: 1
Kråkesaks Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jeg blogger, men det er for min egen del og for å fortelle litt om livet mitt til familie og venner. Men jeg undres hvorfor ts leser disse bloggene hvis han synes bloggerne er så ille?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Snakker først og fremst om de som poster 8 bilder av seg selv hver dag. Om dere skjønner.. De som har en del lesere. ts
Kråkesaks Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Jeg synes også sånt er tåpelig, derfor leser jeg ikke sånt heller.
sequin Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Leser aldri "dagens outfit"-blogger... Det gir meg ingenting. 1
Gjest Silvermist Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Jeg blogger, men det er for min egen del og for å fortelle litt om livet mitt til familie og venner. Men jeg undres hvorfor ts leser disse bloggene hvis han synes bloggerne er så ille? Fullstendig off topic, men er AB så synlig for dere modder at dere automatisk ser hvilken bruker som skriver innlegget, eller var dette bare en tasteglipp? Bare lurer
Kråkesaks Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Fullstendig off topic, men er AB så synlig for dere modder at dere automatisk ser hvilken bruker som skriver innlegget, eller var dette bare en tasteglipp? Bare lurer Det var en tasteglipp. Jeg aner ikke hvem som skrev startinnlegget, og ikke er jeg interessert i å vite det heller.
Gjest Silvermist Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Det var en tasteglipp. Jeg aner ikke hvem som skrev startinnlegget, og ikke er jeg interessert i å vite det heller. I see.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Jo mer folk deler av seg selv, altså blogging, jo mer følelse får jeg av at vi går et kaldere og mer materialistisk samfunn i møte. Man skulle jo tro at det motsatte var tilfelle, at man fikk større fokus på de menneskelige verdiene, toleranse for synspunkter og meninger, men istedet så går omtrent alt på selvpromotering, marketing, penger brukt og penger tjent. Trist.. Men, det finnes faktisk noen gullkorn også.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 Jeg blir mest lei av folk som bruker "bloggere" som samlebetegnelse, jeg da. Det blir som å uttale seg på generelt grunnlag om "forfattere", uten å ta høyde for at det da dekker både Snåsamannen, Knausgard, Asbjørnsen og Moe, Margit Sandemose, Ari Behn, Dostojevski, Karl Marx, Walt Disney, Tolkien, Shakespeare, Platon og Astrid Lindgren. Mener du rosablogger, så kall det rosablogger. Eller presiser ett eller annet sted i innlegget hva du mener. Jeg tror ikke folks om skriver om politikk, vitenskap, teknologi, litteratur og lignende har særlig lyst til å bli assosiert med uttalelsene dine. 4
sequin Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 Fullstendig off topic, men er AB så synlig for dere modder at dere automatisk ser hvilken bruker som skriver innlegget, eller var dette bare en tasteglipp? Bare lurer Moddene kan lett sammenligne ip-adressen om de gidder :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #15 Skrevet 18. september 2011 Jeg blir mest lei av folk som bruker "bloggere" som samlebetegnelse, jeg da. Det blir som å uttale seg på generelt grunnlag om "forfattere", uten å ta høyde for at det da dekker både Snåsamannen, Knausgard, Asbjørnsen og Moe, Margit Sandemose, Ari Behn, Dostojevski, Karl Marx, Walt Disney, Tolkien, Shakespeare, Platon og Astrid Lindgren. Mener du rosablogger, så kall det rosablogger. Eller presiser ett eller annet sted i innlegget hva du mener. Jeg tror ikke folks om skriver om politikk, vitenskap, teknologi, litteratur og lignende har særlig lyst til å bli assosiert med uttalelsene dine. Det ville ikke forundre meg om rosabloggerne står for så mye som 90% av de totale klikkene som blir registrert, så man trenger vel ikke å spesifisere så veldig mye mer egentlig?
Gjest Silvermist Skrevet 18. september 2011 #16 Skrevet 18. september 2011 Moddene kan lett sammenligne ip-adressen om de gidder :gjeiper: Ja, det vet jeg, var ikke det jeg spurte om:) Reagerte bare på betegnelsen "han" her, for her var det jo ingen grunn til å sjekke ip-adresse, ergo lurte jeg på om de så ABs nick automatisk. Og det har jeg fått svar på
sequin Skrevet 18. september 2011 #17 Skrevet 18. september 2011 Ja, det vet jeg, var ikke det jeg spurte om:) Reagerte bare på betegnelsen "han" her, for her var det jo ingen grunn til å sjekke ip-adresse, ergo lurte jeg på om de så ABs nick automatisk. Og det har jeg fått svar på Oj, beklager.....
Pippi92 Skrevet 18. september 2011 #18 Skrevet 18. september 2011 Det finnes mange gode og jordnære bloggere der ute. Problemet er bare at de ligger ikke på noen liste så man må lete litt for å finne dem. Dessuten er rosablogger bare èn sjanger blant mange. Hvis du er interessert i interiør eller mat feks. finnes det mange bra og seriøse blogger hvor status og penger ikke er viktig.
Gjest Silvermist Skrevet 18. september 2011 #19 Skrevet 18. september 2011 Har for øvrig noen blogger jeg leser fast, noen fordi de gir meg inspirasjon til klær, trening, og andre ting, og andre fordi jeg synes de er morsomme, med eller uten vilje :gjeiper: Bloggere jeg oppfatter som selvsentrerte og usympatiske prøver jeg i størst mulig grad å holde meg unna.
Gjest Silvermist Skrevet 18. september 2011 #20 Skrevet 18. september 2011 Oj, beklager..... Ikke noe å beklage!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå