Gå til innhold

Noen som har HTC og kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

Hei!

Har en HTC HD ett eller annet. Den kostet meg noen lapper, og da forventer jeg å få en smartphone som ikke er stokkdum. Den har en sånn forhåndsinstallert bil-navigasjons app som starter opp av seg selv HELE TIDEN (da mener jeg HELE TIDEN), sånn at når jeg skriver sms f.eks, så må jeg avbryte skrivingen 2-3 ganger i løpet av en melding for å slå den av. Da har jeg kanskje 15 sekunder før jeg må gjøre det igjen. Også skrur høyttaler-funksjonen seg på av seg selv når jeg snakker i telefonen.

Noen som vet hvordan dette kan løses? Eller skal jeg bare ta livet av den, så jeg er kvitt det UTROLIG plagsomme elementet i livet mitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare slette den irriterende app-en da?

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Kan du ikke bare slette den irriterende app-en da?

Det går ikke. Og på HTC sin support side står det at jeg skal trykke på noe saker som ikke er på mobilen min. Et tips til deg, unngå Android mobiler om du noen gang skal stå i fare for å kjøpe det. Ubrukelige møkkamobiler.

Men uansett, takk for svar hehe

Skrevet

Det går ikke. Og på HTC sin support side står det at jeg skal trykke på noe saker som ikke er på mobilen min. Et tips til deg, unngå Android mobiler om du noen gang skal stå i fare for å kjøpe det. Ubrukelige møkkamobiler.

Men uansett, takk for svar hehe

Takk for tipset om å styre unna android, men jeg har iPhone og ser ingen grunn til å kjøpe noe annet :-)

Lykke til med å få HTC-en til å fungere. Det er mange Androidbrukere her, så du får nok snart hjelp :-)

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Takk for tipset om å styre unna android, men jeg har iPhone og ser ingen grunn til å kjøpe noe annet :-)

Lykke til med å få HTC-en til å fungere. Det er mange Androidbrukere her, så du får nok snart hjelp :-)

Hadde iPhone, og var storfornøyd. Men kom en langfingret jøgler og tok den fra meg. Så da endte jeg opp med HTC senere, noe som er et av de verste kjøpene jeg har gjort

• Liker 1
Skrevet

høyttaleren er nok stilt inn slik at når du snur telefonen på siden, skrur den seg på automatisk... det ordner du på innstillinger.. ellers er det nok noe gps-innstillinger du kan skru av for å bli kvitt navigasjonen... let deg litt fram på innstillingene du, så finner du nok ut av litt av hvert :)

Skrevet

Hadde iPhone, og var storfornøyd. Men kom en langfingret jøgler og tok den fra meg. Så da endte jeg opp med HTC senere, noe som er et av de verste kjøpene jeg har gjort

Man lærer så lenge man lever...:-)

Skrevet

Det med høytaleren er muligens din egen feil. Skjer hos meg også, hvis jeg tar ut telefonen litt fra øret slik at den skjermspareren går av. Da treffer øret knappen og man skvetter himmelhøyt.

Jeg løser det ved å ha tastelåsen på når jeg snakker.

Jeg er kjempefornøyd med min HTc jeg. Det med den appen er jo litt rart, i alle fall at du ikke får sletta den.

• Liker 1
Skrevet

Dette er noe som mest sannsynligvis "går over av seg selv". Jeg hadde det på min mobil, det varte noen dager, også forsvant det av seg selv. HVIS du mener det symbolet som ser ut som en bil? For det er ikke et navigasjonsapplikasjonsproblem, det betyr at mobilen tror du har koblet til hands-free. Derfor slår den også på høyttaler (fordi du faktisk ikke har koblet handsfree til, så bugger den høyttaleren også)

Prøv å start mobilen på nytt igjen. Eller koble til en handsfree, så den får "resatt" seg. :)

Og jeg tør påstå at f*ckings iPhone har 100x verre problemer. Just saying.

• Liker 1
Skrevet

Veldig saklig argumentasjon.

Så kan du jo spørre om TS, som har hatt begge deler, er enig :)

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Dette er noe som mest sannsynligvis "går over av seg selv". Jeg hadde det på min mobil, det varte noen dager, også forsvant det av seg selv. HVIS du mener det symbolet som ser ut som en bil? For det er ikke et navigasjonsapplikasjonsproblem, det betyr at mobilen tror du har koblet til hands-free. Derfor slår den også på høyttaler (fordi du faktisk ikke har koblet handsfree til, så bugger den høyttaleren også)

Prøv å start mobilen på nytt igjen. Eller koble til en handsfree, så den får "resatt" seg. :)

Har prøvd å slå av og på og i vildens sky. Men jeg er ikke akkurat teknisk begavet, hehe. Men har noen android-fans jeg kjenner så skal høre med dem. Men tusen takk for alle konstruktive tilbakemeldinger :) Skal si fra dersom jeg finner ut hvorfor denne HTCen oppfører seg så pubertalt

Skrevet

Hehe, I know. Mitt argument var kjempesaklig. Derfor jeg la til en "just saying".. :sjenert:

Hvis du googler problemet, så vil du se at flere har slitt med det. Og det går faktisk over av seg selv, men hvis du faktisk finner en android-nerd med et kongesvar, så vær så snill og send det videre i denne tråden?? I tilfelle det skjer her igjen. :jepp: Lykke til.

Gjest Marregutt
Skrevet

Hehe, I know. Mitt argument var kjempesaklig. Derfor jeg la til en "just saying".. :sjenert:

Hvis du googler problemet, så vil du se at flere har slitt med det. Og det går faktisk over av seg selv, men hvis du faktisk finner en android-nerd med et kongesvar, så vær så snill og send det videre i denne tråden?? I tilfelle det skjer her igjen. :jepp: Lykke til.

hehe den er god! Skal gjøre det. Skal være på skolen i morgen, og der kjenner jeg noen. Så skal jeg poste svaret her da :)

Skrevet (endret)

Jeg veit ikke om dette er grunnen, men Mange HTC-telefoner er sånn at om du legger dem med skjermen ned, skrur de automatisk på høyttaler om du er i en samtale... Det kan jo tenkes at sensoren som styrer det der, er defekt.

Jeg har HTC Sensation nå, og jeg blir mindre og mindre fornøyd med den hele tiden. Hadde HTC Desire før, og syns den var god, og blei er egentlig skuffa over "oppgraderingen" jeg gjorde... Alle problemene jeg har er i programvaren virker det som, så det blir vel fiksa med en oppdatering, men jeg veit jo ikke når det kommer.

Før noen kommer og sier "kjøp iPhone", så slenger jeg med at jeg har hatt iPone, og syns det er en skikkelig drittgreie. Det var kult at jeg kunne spille fløyte på den, men bortsett fra det var det ikke mye jeg likte med den, så aldri mer iPhone.

Endret av Yme
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg veit ikke om dette er grunnen, men Mange HTC-telefoner er sånn at om du legger dem med skjermen ned, skrur de automatisk på høyttaler om du er i en samtale... Det kan jo tenkes at sensoren som styrer det der, er defekt.

Jeg har HTC Sensation nå, og jeg blir mindre og mindre fornøyd med den hele tiden. Hadde HTC Desire før, og syns den var god, og blei er egentlig skuffa over "oppgraderingen" jeg gjorde... Alle problemene jeg har er i programvaren virker det som, så det blir vel fiksa med en oppdatering, men jeg veit jo ikke når det kommer.

Før noen kommer og sier "kjøp iPhone", så slenger jeg med at jeg har hatt iPone, og syns det er en skikkelig drittgreie. Det var kult at jeg kunne spille fløyte på den, men bortsett fra det var det ikke mye jeg likte med den, så aldri mer iPhone.

Ja, kanskje den sensoren er defekt. Har aldri mistet den i bakken eller noe, men høyttaleren slår seg alltid på når jeg mottar eller gjør et anrop. Nå fikk jeg en telefon fra en kompis nå, og da fikk jeg ikke skrudd av høyttaleren en gang. Er sykt irriterende.

Hehe, er nok mange som synes iphone er noe dritt. JEg er av en annen oppfatning, jeg synes den er fantastisk. Og et utrolig bra verktøy i studiesammenheng og. Når femmern kommer ut, så kjøper jeg den, og kvitter meg med denne møkkaHTC-en

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er den bra i studiesammenheng?

• Liker 2
Gjest Marregutt
Skrevet

Hvorfor er den bra i studiesammenheng?

Det er vel ikke telefonen i seg selv, men applikasjonene. Den gjør at jeg holder styr på studiehverdagen. For eksempel kan jeg laste ned skolen min sin egen app, som kjører alle forelesningstidene og fristene mine inn i en egen kalender. I tillegg til å oppdatere dem.

Men det var den tiden jeg hadde iPhone da. HTC når den ikke halvveis opp til støvlene en gang

Skrevet

Enda en iOS vs. Android-diskusjon? :'D iOS er for de enkle sjelene som ikke forstår seg på dybden av Android. Mener ikke nødvendigvis noe negativt ved det, forstår godt at alle ikke er like interessert i elektronikk og helst ikke vil bruke tid på å lære seg produktet de har kjøpt. Men sannheten er at man stort sett har mye større frihet ved bruk av Android enn ved iOS.

Er forøvrig teit å sverte hele Android-OSet fordi du er misfornøyd med Desire HD. Syntes det høres rart ut at du ikke klarer å verken slå av eller avinstallere applikasjonen - bør da så sannelig gå an.

• Liker 3
Skrevet

Man får ikke sletta apper som kommer med telefonen, med mindre man rooter.

Marregutt er misfornøyd med telefonen sin, men jeg kan ikke se at det er noen Android vs ios-diskusjon akkurat.

Skrevet

Ser ut som et helt klart tilfelle av en telefon som burde sendes på reparasjon.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...