AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg opplever at når jeg lager mat med endel løk i, lukter det løk der nede etterpå.. Jeg antar at dette er fordi løklukta sitter i urinen. Det er plagsomt og gjør at jeg ikke vil ha sex da det kommer til å lukte hvis han skal gå ned på meg, eller fingrene hans vil lukte om han tar på meg. Likevel er det jo godt med løk i maten, så vil jo ikke helt kutte det ut.. Noen som har erfaringer med det samme eller som har tips til hvordan jeg kan unngå det? Bare så det er sagt har det ikke med hygiene å gjøre da jeg vasker veldig godt, men det lukter likevel.. Det eneste som slår meg er å drikke mer vann?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Takk for konstruktivt svar, det var kjempehjelpsomt!!
Henkie Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Sånne svar gidder vi ikke ha her! Til TS: Jeg er mann, og har ingen tips, men synes det høres rart ut. Er du sikker på at ikke det bare er noe du innbiller deg? Hvis du lukter løk på hendene etter å ha tatt der nede, er muligens det en løklukt som allerede var på hendene etter matlaging? Bare en vill teori.... 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Du er ikke alene! Helt sykt, men jeg hadde tenkt til å spørre om det samme i stad :gjeiper: Er dette vanlig? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Jeg lukter også løk nedentil av mye løk og hvitløk. Du får passe på at typen også spiser mye løk/hvitløk 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Jeg lukter ikke etter å ha spist løk , men etter å ha spist fiskmat derimot
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 TS her; ah det var det jeg visste! Det er nok ikke noe jeg innbiller meg nei, men det er heller ikke sikkert det er sånn at kjæresten legger merke til det.. Har vel ikke tenkt til å spørre han om det heller, hehe. Men jeg tenker at å drikke mye vann kanskje kan skylle det ut av systemet..
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Jeg lukter ikke etter å ha spist løk , men etter å ha spist fiskmat derimot
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Same problemet her Mannen min er klar over det, men bryr seg ikke,.... Det lukter på hender, munn, når jeg tisser, har sex... ALT!!!! Etter en bedre middag med løk/hvitløk.. Det er nå bare sånn det er...
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Haha, merket det samme og jeg elsker løk og hvitløk! Men jeg vasker meg med intimsåpe morgen og kveld dagen etter måltider med mye løk, det fikser lukten ganske bra hos meg (ellers bruker jeg kun intimsåpe om morgenene, men jeg tar en ekstra omgang når jeg føler at jeg lukter)
Gjest WendyClear Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 Kanskje det å drikke nok vann kan hjelpe, da får man jo skylt ut alle avfallsstoffer. Jeg merker ikke noe lukt nedentil, men urinen kan jo lukte strammere dersom man har drukket for lite vann. Litt off topic: men er det egentlig sunt å bruke intimsåpe der nede så ofte? Tenker på bakterieflora som skal være der, som blir vasket bort og aldri "bygger seg opp" igjen.
Gjest Applecore Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 Noen ganger lukter det løk av nesa mi dagen etter en løkmiddag!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #16 Skrevet 18. september 2011 Man vasker jo ikke skjeden, kun utvortes for å få bort eventuelle urinrester og rester av utflod som kan lukte Er det bare etter løkmåltider tar man nok ikke skade.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #17 Skrevet 18. september 2011 Når jeg spiste mye hvitløk lukta prompen min bare hvitløk hahahahaha
Miranda16 Skrevet 18. september 2011 #18 Skrevet 18. september 2011 Prøv eliminasjons metoden og kutt ut løk og hvitløk noen dager.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #19 Skrevet 18. september 2011 Spis fersk ananas... Faktisk, det er ikke tull! Gjelder både menn og kvinner. Velsmakende mann, og velsmakende kvinne.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #20 Skrevet 18. september 2011 Jepp, samme problemet her. Heldigvis kan jeg ikke fordra løk, så jeg slipper som regel problemet, men dersom jeg er uheldig og spiser løk så lukter det skikkelig ille etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå