AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg har tunge øyelokk, eller det som kalles hooded eyes på engelsk (google bilder av Blake Lively, så ser du hva jeg mener). Hvordan kan jeg best legge øyesminke når jeg har sånne øyne? Har aldri sminka meg mye, så har ikke mye peil Jeg har også ganske lyst hår og blå øyne. En annen ting er at jeg har et litt innsunkent område, er det noe jeg kan gjøre for det? Har ikke så mye peil på sminke hehe.
Lilandry Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Jeg har også tunge øyelokk. Tipset er å legge mørk skygge i globalen\ eller der det er tungt. Mørk skygge forminsker og lyst fremhever. Vær forsiktig med veldig skimrende produkter, da disse også fremhever. Legg lyst i øyekroken for å åpne blikket. Er veldig vanskelig å forklare med ord, det finnes ganske mangen videoer ute på nett som kan hjelpe deg litt på vei. Ellers er det bare å sette av et par timer foran speilet. Prøv deg frem, for det er ulike typer tunge øyelokk også. Jeg har litt nedover hengende øyelokk, så jeg drar den mørke skyggen på skrå ut mot tinningen. Pass på å dus\ soft godt ut harde overganger.
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jeg bruker å "legge det mørkeste mørke" på våtkanten, i stedet for å mørkne i globallinjen, som jenter med åpnere øyne kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Jeg bruker å "legge det mørkeste mørke" på våtkanten, i stedet for å mørkne i globallinjen, som jenter med åpnere øyne kan gjøre. Da gjør du feil. Folk med hooded eyes skal ha det mørkeste ytterst i globalen og lysere inn mot øyet og øyenkroken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå