AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Altså, jeg klarer ikke å holde en jævla kaktus i live engang, så jeg tror jeg skal over til falske planter fra nå av. Synes det er så mange penger så flyr ut av vinduet med alle plantene som kun varer i et par uker her. Vet dere om steder som har planter som ser ganske ekte ut? At det ikke lyser plastikk av de liksom...
sequin Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Plantasjen har noen fine og ganske "troverdige" bukett-blomster hvertfall, men de potteplantene de har er ikke så fine. På Bauhaus hadde de noen grønne planter bla Bonsai-tre som så veldig bra ut selv om det var plastic fantastic.
Kontormus Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Alle de store plantesenterne har stort utvalg av kunstige planter. Hvor ekte de ser ut kan variere, ikke bare fordi de er av dårligere kvalitet men også fordi enkelte planter er vanskeligere å lage kopi av. Du får ta en tur innom, du finner sikkert noen du liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå