Gå til innhold

Sørge over eks ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det OK å sørge over eksen ?

Var ilag nesten i 3 år, gjore det slutt før litt over en måned siden..

Siden da har jeg bare drukket nesten :S Men det er jo slik jeg koser meg! Ute å treffe nye folk, være med venner på fest og den slags.

Jeg er helt knust etter at vi gjore det slutt. Planen var å se om vi enda elsket hverandre, etter bruddet fant jeg ut hvor mye hun faktisk betyr før meg (man vet ikke hva man har før man mister det), men hun gikk andre veien. Hun vil ikke ha noe forhold med meg, eller noen før den saks skyld. I går møtte jeg henne på byen, å gjett hva jeg gjore !? Tok tak i henne å begynte å kline.. Kan vel også nevne at vi pratet en del i går.. før klininga starta.

Men hun dyttet meg svakt bort å sa NEI! Dette blir å gjøre det enda værre før deg, sier hun.

Men jeg klinte bare mere med henne, hun gjore ikke akkurat så mye motstand.

Hva er greia med at hun vil kline med meg, men IKKE noe forhold ? :(

Nå er jeg ØDELAGT av det, jeg elsker henne enda så er ikke lett..

I dag har jeg grått og vært helt på TRYNE. Vet ikke hva jeg skal gjøre en gang, prøver å finne på noe, men kroppen sier at jeg bare vil sitte her å gråte.. I håp om å få henne tilbake.

Men det er tvilsomt, så er best å komme seg videre! :)

Men hvor lenge er det egentlig greit å sørge, før man begynner å se framover og slutte å syns synd i seg selv ?

Det har vært et rent helvette før meg den siste måneden! Kan med hånda på hjertet si at jeg virkelig har lyst å ofre ALT før henne.. Jeg vil tilbake, men det vet jeg skjer ikke.. Prøver å IKKE tenke på henne, men det er mildt sagt umulig før meg.

Vi bor i samme by, har alt før mange felles venner, å hun har heller ikke fått hentet alle tingene sine fra leiligheten. Vi eier vaskemaskin, komfyr og slikt ilag.

Så jeg blir TVILSOMT å IKKE se henne.. Så hjelper lite å si at jeg skal glemme henne helt, at jeg ikke skal være i nærheten av hun. Hun ser jeg uansett tildagelig, selv om jeg ikke vil.

Hvordan skal jeg takle dette ? :'(

Beklager rotete skrevet å skrivefeil. Men håper noen kan hjelpe litt :)

Mvh FunKid (not so funny today).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, kjærlighetssorg er kjipt. Men vi har alle vært der, og det er en ting som er vanskelig å innse når man står midt oppe i det, og det er at det blir bedre uansett. Det kan ta tid, noen trenger lengere tid enn andre, men det kommer til å gå over, så det er det man må sette fokus på.

Du beskriver en situasjon der dere tok pause for å finne ut om det var noe å redde mellom dere om jeg ikke leser det feil? I praksis er det vel slik at det bare er en pen måte å si at det er over på, jeg har heller ikke noen gode erfaringer med det selv.

Men det virker som om du bør minimere kontakten med henne. At hun fortsatt vil kline er kanskje nå bare litt gøy for henne, men det funker ikke hvis ikke begge partene er over hverandre. Å fortsatt leke med hverandre etter at det er slutt når den ene har følelser er seigpining for den som sitter med følelsene, så slik sett har hunn rett i at det blir verre for deg å komme over henne når dere kliner. Jeg er veldig klar over at det er veldig hardt å minimere eller bryte kontakten med den man har vært så glad i over en så lang periode, men jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å fortsatt se henne så mye og på den måten det gjøres på.

Egentlig tror jeg du vil få det mye bedre dersom du klarer å fokusere på ditt eget liv og egne venner uten å involvere henne. Som sagt, det er hardt, jeg har vært der selv og det var pinsel der og da, men i etterkant er jeg veldig glad for at jeg gjorde det.

Så ha det gøy med venner, tren, få en ny hobby, rett og slett - fokuser på eget liv og egen trivsel. Du har ikke noe ansvar for henne nå lenger, for hun har selv valgt å ikke ønske noe forhold med deg, og det må dere begge ta konsekvensen av.

Skrevet

Hold deg unna henne! Eneste som hjelper.

Jeg har opplevd flere brudd og hver gang har medisinen min vært å holde meg unna. Slette fra mobil, face osv og ikke oppsøke plasser man risikerer å treffes.

Glem, glem, glem og plutselig har det gått x antall mnd/år og man er over det. Ripper bare opp i sårene å hele tiden se henne...

Gjør deg iskald og få igjen selvrespekten. Sånn du holder på nå ødelegger bare for deg selv og hun sitter med all makten.

Dessuten skader det ikke med en re-bound, finn ei ny jente å bruk tiden på og få fokuset bort fra exen din.

Skrevet

Men greia er jo liksom at jeg ikke klarer få henne bort fra tankene..

Selv om jeg er med venner osv.. Når jeg kommer hjem på kveldene, å våkner på morgen så er det helt jævelig.. Selv om jeg prøver å fokusere på andre ting, så er det fortsatt henne jeg tenker på "/ Hun er liksom en del av meg som sitter fast, vanskelig å fjerne jeg stadig blir minnet på henne..

Kan vel kalle det pause, men planen var å gjøre det slutt å leve hver for oss.. Så skulle vi utifra det så om vi fortsatt hadde kjærlighet før hverandre. Hun sier hun er gla i meg osv.. Menmen, hjelper lite når hun ikke har noe hjerte før meg mere.

Det er bare så vanskelig å fatte! Vi hadde det jo ganske bra ilag!<3 Vi bodde ilag, nettopp skaffa oss ei nydelig katt.. Vi har jo økonomien ilag, men nå sitter jeg å må betale henne penger osv.. Fek vi kjøpte en komfyr, da tok vi det på hennes kreditt kort, å da er jeg skylding henne halvparten av de pengene..

Må jo overføre peng til henne hver måned :S

Føler at dette tar livet av meg, alt virker håpløst.

Så må jeg ringe henne i morgen å be henne hente ALT av ting hun har snart. Så må vi prate om hvem som skal beholde hva av de tingene vi har kjøpt ilag..

Så jeg er enda festet til henne om du skjønner "/ Blir å se henne OFTE fram til alt det er ordnet, men så blir jeg jo uansett å se henne på byen osv..

Jeg er såå oppgitt og lei meg :( Gav jenta hele mitt hjerte, men det har hun nå bare kastet bort :( SKjønner ikke at hun kom så fort over meg.. Trudde hun elsket meg enda..

Dette blir bare "mas og klaging".

Savner å ha en kjærest, jeg savner henne noe sjukt..

Skrevet (endret)

Jeg er Avhengi av hennes tlf nr, og hun mitt. Som forklart øver, vi har masse ting ilag som vi må få unnagjort. Solgt å delt pengene, eller prate om evt hva skal hvem ta.

SOm sagt! Jeg blir ikke kvitt henne før vi er ferdig med alt dette mainskiten.

Men en re-bound, vil jo gjøre at jeg "hopper" over sorgen.. Da kan den jo komme i baksmell i ettertid ?

Endret av FunKid
Skrevet

Så jeg skal prøve å glemme henne ? Mitt valg må bli å evt få bort følelsene, før jeg blir ikke glemme jenta når jeg ser henne ofte (noe som ikke skal være lett).

Skal jeg droppe å sørge ? Tvinge meg selv til å ikke gråte osv ?

Føler egentlig det er best å få ut ALT, så kanskje jeg ikke har mer å gråte etter en uke eller to.. Men å stenge alt inne å overse det kan jo utløse en bombe etter kanskje en uke/måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...