Gå til innhold

Jeg forstår meg ikke på Ellos.no !


Gjest Survival

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som har prøvd å bestille noe fra Ellos.no i det siste?

Jeg skulle bestille noe og få den 40% rabatten på en valgfri vare. Jeg hadde lagt alle tingene jeg skulle ha i handlekurven og kopiert inn rabattkoden. Men så kommer det vanskelige. Jeg logger inn på min konto og ser at jeg ikke har riktig adresse (jeg har flyttet siden jeg opprettet kontoen). Det får jeg ikke forandret! Så pakken ville blitt utlevert til det stedet jeg bodde før... Når jeg prøver å gå videre, får jeg ikke se selve ordrebekreftelsen og rabatten vises ikke. Det kommer opp ei feilmelding, noe med at Ellos bare kan vise en midlertidig ordrebekreftelse? Hva i all verden vil det si? Hvis jeg ikke kan se den ordentlige ordrebekreftelsen min vet jeg jo ikke hvor pakken blir sendt, om jeg får rabatten, hva summen blir osv...

I tillegg så er siden utrolig uoversiktelig og kaotisk. Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har endret adresse må du ringe Ellos for å få den endra. Det er ikke mulig og endre dette på dine sider. Dette står det på innstillingene. Dette for og sikre seg mot evnt. svindel. Du enten ringer de eller sender mail at du endrer adressen. Husk kundenummeret ditt gammel adresse og hvilken ny adresse du har. De fikser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...