AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg vurderer forkurs for ingeniørutdanning. På grunn av familien og jobb blir det enten via nettstudier eller som privatist, og i den forbindelse ser jeg at NKI har forkurs for ingeniørutdanning. Er det noen som har erfaring med NKI og opplegget deres?
Betty2 Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 har erfaring fra NKI. men det er fra vgs nivå. Det var helt greit, mann fikk tilsendt lærematriell, fikk opprettet en egen profil på min side, der hadde du kontroll over hvilken innleveringer du skulle ha og hvilken mål som skulle være dekket i hvilken innlevering. når du var ferdig med div gitte oppg, så krysset du det ut på den nett siden. desverre hadde de ingen samlinger på det faget jeg tok, så alt gikk over nettet. følte det ble litt kjedelig, siden jeg da jobbet med fagene mutters alene, og læreren var ikke alltid den rasskeste med å svare på mail hvis mann hadde spørsmål ang en oppg. men du kan se hvem andre som studerer samme fag som deg, og ta kontakt med dem om du ønsker, da går det jo ann å jobbe i grupper over nettet eller møtes hvis dere bor ca samme plass. innleveringene fikk jeg somoftest svar på ganske fort (innen 1 uke, med unntak i feriene selvfølgelig) jeg fikk oppnevnt en lærer som hadde ansvar for faget jeg tok, pluss en skole kontakt, jeg skulle kontakte om jeg hadde noe tekniske spørsmål (studentbevis, kompetansebevis, økonomi, regninger osv) fra henne fikk jeg svar ganske kjapt. stort sett innen et døgn.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg tenkte og på å ta forkurs via NKI, men jeg ser i studiebestemmelsene at man selv må regne med å betale for leie av eksamenslokale og eksamensvakt med mindre man tar eksamen ved NKIs lokaler i Oslo(ikke så veldig aktuelt siden jeg bor i Kirkenes). Noen som vet om det er store utgifter det er snakk om? Lars-Amund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå