Scorpina Skrevet 2. desember 2003 #9 Skrevet 2. desember 2003 Ikke heeeelt sikkert - - men mest sannsynlig Nederland
Engel Skrevet 2. desember 2003 #13 Skrevet 2. desember 2003 Til Budapest for spa, kultur og shopping! Vi tar like godt med oss halve selskapet på tur vi, både venner og familie! Gleder oss!
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #14 Skrevet 2. desember 2003 Kan strekke meg til DFDS og København.... Lengre vil jeg ikke......
frosken Skrevet 2. desember 2003 #15 Skrevet 2. desember 2003 Fjelltur eller eventuelt en tur til Helsinki. Vet ikke enda. Men vi har verken mye tid eller penger etter bryllupet.
Gjest Popelka ulogget Skrevet 2. desember 2003 #16 Skrevet 2. desember 2003 Kanskje Portugal - Algarve.
ringblomst Skrevet 2. desember 2003 #17 Skrevet 2. desember 2003 vet ikke - blir en overraskelse, da min kjære skal ordne det. Men vi er enige om at det skal være varmt og godt.
ACVO Skrevet 2. desember 2003 #18 Skrevet 2. desember 2003 Vi gifter oss i København, så bryllupsreisen blir med DFDS hjem. Vi ville gjerne dratt til Florida, men desverre har vi ikke økonomi til det. Vi får dra ut i skjærgården med båten våres og drømme om Florida. 12.juni 2004 er den store dagen
Jens Skrevet 2. desember 2003 #20 Skrevet 2. desember 2003 Popelka Familien min har hus på algarvekysten i portugal, og jeg har vært der opp til 2 ganger i året de siste 20 årene. Hvis du skulle ha noen spørsmål ang anything, steder i portugal, klima, mat, etc.....må du bare sende meg en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå