Gå til innhold

urinprøve

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei sitter i en vanskelig situavsjon....jeg gikk langt sist uke og meldte min bekymring over en gammel veninne da jeg fikk bevis paa at hun ruser seg og er dypt deprimert etter og mistet sine tre barn til barneværnet og sin mor samme periode. jeg har kontakt med di selv pga min eldste sønn men det er pga vold i hjemmet og ett 6 aars mareritt sammen med faren..jeg meldte min venninne pga jeg viste hun bodde paa hospits og hadde tenkt og ha sin sønn der i helgen ...barneværnet trodde3 da hun bodde hos en felles kamerat av oss.tre dager etterpaa faar jeg vite av en at hun er paa hevn tokt og ville brenne meg og mine til barneværnet...dagen etter ringer di som bestilt og krever urinprøve av meg for det var kommet en melling til di ...jeg har alldri hatt rus i livet mitt og det har di hele tiden vert klar over og skytt av da jeg har narkomane foreldre selv.! jeg nektet pga at jeg fant det merkverdig at det kom dagen etter at hun fant ut at det var jeg som hadde meldt henne....mellingen er anonym og jeg mener di ikke kan eller har rett til det da di er her i hverdagen og vet hvordan ungene mine har det og hvordan vi fungerer i hjemmet...hjelp jeg nekter og ha dette paa meg og mine...da di selv vet at jeg har meldt henne...HEVN!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Hvorfor ikke bare gi dem den urinprøven og få saken ut av verden?

• Liker 7
Skrevet

Jeg skjønner frustrasjonen din, men det dummeste du kan gjøre er å nekte. Da gir du dem bare grunn til å mistenke deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner det er kjipt å bli mistenkt for noe man ikke har gjort, og at det føles som en invasjon av privatlivet om man må ta en urinprøve for å bevise at man er uskyldig. Men i din situasjon ville jeg nok heller møtt opp til urinprøve med hodet høyt hevet og visst at den ville bevise at jeg ikke hadde gjort noe jeg trengte å skamme meg over. Så hadde saken vært ute av verden. Deretter ville også eventuelle andre falske meldinger fra hun du kjenner bli mindre troverdige siden hun allerede beviselig har løyet en gang til barnevernet om deg.

Så hvorfor nekte hvis du ikke har noe å skjule?

• Liker 3
Skrevet

For barnevernet er nok urinprøvenekt det samme som at du har ruset deg.

Jeg synes du burde ta urinprøven, og få saken ut av verden.

• Liker 2
Skrevet

Visst du heller vil miste barna dine enn å levere urinprøve så syns jeg virkelig ikke synd i deg!

Dette er virkelig IKKE tidspunktet for å være sta på..

Tror du glemmer hvor stor makt barnevernet faktisk har jeg!

Er ikke meningen å være slem men synes bare du bør tenke deg fryktelig godt om før du trasser barnevernet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...