smofie Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Min mann og jeg tar turen til Thailand i slutten av Mars. Vi har funnet en pris til Bangkok pålydende 5079 nok. Det vi lurer på er om noen har tips om beste og billigste reisemåte derfra til krabi? (ao nang)
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Fly med Thai Airways fra Bangkok til Krabi går fire fem ganger daglig og tar ca. 1time og 40 minutter. Du kan bestille billetter på nettet ved hjelp av kredittkort, såkalt e- ticket. Får da en bekreftelse per mail. Denne bill. koster ca. 850 kr. tur retur. Gå inn på Thai Airways sine internasjonale nettsider. Du kan også kjøpe bill. med Thai her i Norge, men det blir da ca. 100 kr. dyrere per bill. Thai har kontor i Oslo. Fra Krabi til Ao Nang er det bare å ta en taxi.
Siam Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Eller du kan ta nattoget fra Bangkok til Surrathani og buss derfra. Sparer penger på det, men det tar ganske lang tid. Bare toget tar 12 timer og buss ca 5 (?). Passer kanskje bedre for backpackere som har god tid og lite penger. Jeg har tatt turen mellom Surrathani og Bangkok noen ganger og nattoget kan absolutt anbefales i stedetfor å humpe på bussen i 10 timer...! Og god tur! Jeg skulle ønske jeg skulle til Thailand snart igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå