Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang tid har endelig mannen blitt overbevist om at det passer med et nytt familiemedlem, og jeg kan snike meg inn her sammen med dere:) Jeg er superspent, men er også nervøs for at det ikke skal gå så lett denne gangen som tidligere pga alder.

Er i første PP og har IKM i morgen. Har selvfølgelig tatt 2 x gravidtester allerede som begge var negative, men det er bare å vente og se.....

Håpefull.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Velkommen i prøvergjengen :klemmer:

Ønsker dere lykke til å håper du får full klaff med et herlig 9 mnd langt svangerskap snarest :Nikke:

Varm hilsen fra Trolljenta79

Endret av Trolljenta79
Skrevet

Jeg er også helt fersk prøver!

Er i første PP, men er ikke sikker på om kroppen er helt i rett sykus etter jeg sluttet på pillen, så kanskje det tar litt tid.. men jeg krysser fingrene for at det ikke tar alt for lang tid! Har nettopp kjøpt leilighet i veldig barnevennlige omgivelser også, så vi er klare for en liten :)

Håper alt går som smurt for deg, blir spennende å følge med! Lykke til! :klemmer:

Skrevet (endret)

Hei, jeg testet i dag tidlig og den viste negativt... Men var svak positiv etter en time, men det gjelder jo ikke. Fremdeles håp da mensen ikke har kommet enda.

Så tenker at jeg forsøker med en test igjen torsdag hvis ingen ting skjer:)

Blir spennende å følge med på dere andre også :jepp:

Endret av Vårblomsten
Skrevet

Klarte ikke å vente med å ta ny test til i morgen tidlig, så tok en nå i ettermiddag. Og der er det en svak strek....

Klarer ikke helt å tro at det har gått riktige veien allerede, men satser på at en test i morgen tidlig kan gi endelig svar....

Veldig spent og krysser det som krysses kan :danse:

Skrevet

Siste status fra i dag tidlig = svak strek.

Så da er jeg vel gravid da? Klarer liksom ikke helt å juble før det blir en sterk strek - neste forsøk lørdag morgen. :plystre:

Skrevet

Jeg liker å følge med på sånne tråder, selv om jeg overhodet ikke vil ha barn selv. Syns det er spennende når dere gleder dere sånn, og blir glad på deres vegne! :-)

Men, jeg skjønner jo ikke halvparten av forkortelsene! PP? IKM? Og en hel drøss andre ting også. Whatever happened to å skrive ordene helt ut? :-)

Skrevet

Jeg liker å følge med på sånne tråder, selv om jeg overhodet ikke vil ha barn selv. Syns det er spennende når dere gleder dere sånn, og blir glad på deres vegne! :-)

Men, jeg skjønner jo ikke halvparten av forkortelsene! PP? IKM? Og en hel drøss andre ting også. Whatever happened to å skrive ordene helt ut? :-)

:) har akkurat lært meg forkortelsene selv. IKM = ikke kommet mens, ganske mye enklere å skrive. PP = prøveperiode.

Men det er helt gresk hvis man ikke har lest "fasiten" :klo:

Skrevet

Ah! Takk! :-) Tok lang tid før jeg skjønte de MA og SA -greiene også, men det har jeg fått taket på nå! Det er jo ikke akkurat forkortelser som blir brukt så ofte i prøve-tråder, heldigvis!:-)

Skrevet

Hei igjen, en siste statusrapport fra meg før jeg flytter meg over i andre forum. Tok digital-test i dag og jeg er gravid :hoppendeglad:

Ønsker dere andre prøvere lykke til videre med prøvingen :klemmer:

Hilsen :gravid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...