AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg dater en fyr nå, og vi har ikke hatt sex enda. Det er det to årsaker til. 1) Erfaringsmessig lønner det seg å holde litt igjen for å beholde fyren. I mine tilfeller har det gått dårlig når man havner til sengs første kvelden, mens når man venter litt øker respekten hans for meg og han får jaktet litt:p Er ute etter et seriøst forhold. Har dette i bakhodet når jeg dater, men følger for all del ikke en slavisk "vent så og så lenge"-regel. 2) Jeg føler meg ikke trygg enda. Er sjenert av meg og trenger litt tid. Når jeg drikker tør jeg, men edru skal det litt til Må lokkes litt ut av skallet:p Det jeg lurer på er hvor grensen går? Kommer han til å gå lei dersom det ikke skjer snart? Ligger det en forventning om at vi må ta steget fra "snakke og bli kjent"-sonen til neste? Vi har hatt 3 dater og enda ikke kysset De to første gangene var vi ute blant folk og det var ikke "rom for kyssing", mens den siste daten var vi hos meg og så en film. Vi satt tett sammen og masserte hverandre litt. Han var mest på'n, jeg blir så ufrivillig "stiv og redd" ved nærkontakt. Irriterer meg at jeg ikke greier slappe av, men jeg blir redd, selv om jeg ikke har grunn til det. Det er ikke det at jeg ikke VIL, men kroppen og hjernen samarbeider ikke alltid Og han er ikke av typen som bare kjører på, men han merker seg signalene mine og tror sikkert jeg ikke er keen:/ Håper jo jeg greier slappe mer og mer av, jo mer vi omgås, men tror dere han blir lei av å vente? Hvor lenge datet dere før det ble noe action?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Vil tro det, med mindre han liker deg veldig godt
Katana Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Jeg ville ventet til du klarte å slappe av. Når du er så utrygg at du blir "stiv som en pinne" ved nærkontakt, da er det ikke noe vits i å legge press på deg. Det blir en lite hyggelig situasjon for begge. Ta det med ro. Er han noe å samle på, så venter han til du er komfortabel med dette. Det kan selvsagt bli en tålmodighetsprøve dersom det går veldig lang tid, men de fleste blir ganske varme i trøya bare de blir litt bedre kjent...
Kamikatze Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Det er ikke sånn at gutta forsvinner fordi vi får dyppet oss tidlig. Men vi gidder ikke holde på i evigheter hvis det er den eneste målsetningen, og vi egentlig ikke nærer romantiske følelser for jenta. Sånn sett kan du luke ut en del rørepinner, og sitte igjen med en blanding av de tregeste, staeste og de som er forelsket i deg. Men med litt livserfaring vet også en forelsket gubbe at slaget er tapt hvis dama ikke viser tegn til å ha lyst på ham. Så etter en tid tar de fleste til fornuften og stikker. - På den ene eller andre måten... Ikke bry deg så mye med tidspunktet, men se heller på hvordan han behandler deg, særlig blant andre mennesker. Se om han viser tegn til å være oppriktig glad i deg, eller om han bare lurker rundt på glufsejakt. Prøv å se forbi sånne klisjéting som blomster og stearinlysmiddag. Se etter genuin interesse. Så er det bare å varme seg opp over noen glass vin, da. Om du føler du behøver det, og finner ham verdig. 2
MissStiles Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Tror ikke jeg ville ha tenkt så mye på det enda. Kanskje kysse først? også ta det derfra? Det som føles naturlig for deg/dere.
LoneWolf Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 så lenge du føler deg "stiv som en pinne" så sier vel det litt om hvordan det er med dere foreløpig. Bare heng litt med han og sørg for å kunne slappe skikkelig av rundt han og så kommer det ganske automatisk etter en liten stund De som gå lei av å vente på sex raskest er som regel de useriøse som er ute etter et ligg eller to, men hvis man vente alt for lenge så mister selv den mest forelskede interessen på grunn av manglende utvikling. Det gjelder å finne en god balanse på det
angr Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Hvorfor ikke ta skritt for skritt? Et kyss trenger ikke alltid ende i sex, ikke litt kos heller. Men det øker spenningen. Hvis du føler at du kan stoppe det når som helst, kanskje du lettere klarer å slappe av også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå