Gå til innhold

Julemarked i Europa?

Anbefalte innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg og min fantastiske kjære tenker å reise til en av de flotte byene for å oppleve den magiske julemarked opplevelsen i byen, til og med spise ute, stå på skøyter?, shoppe, oppleve og se fantastisk boder på markedet.

Hvilke byer er det anbefalt å reise til?

Bremen? Frankfurt? Lubeck? Tyskland er vel kjent for det, ellers er det i Sveits (Basel) og en i Østerrike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i Bremen i fjor, og det var helt nydelig :) Billig billeter med ryanair, flyplassen kun 10 min fra byen :)

Skrevet

Uten at jeg har vært der selv, har jeg hørt og lest mye positivt om Tallin

Skrevet

Jeg og min fantastiske kjære tenker å reise til en av de flotte byene for å oppleve den magiske julemarked opplevelsen i byen, til og med spise ute, stå på skøyter?, shoppe, oppleve og se fantastisk boder på markedet.

Hvilke byer er det anbefalt å reise til?

Bremen? Frankfurt? Lubeck? Tyskland er vel kjent for det, ellers er det i Sveits (Basel) og en i Østerrike.

En i Østerrike??? Wien er proppfull av julemarkeder, og det er julemarkeder praktisk talt overalt i Østerrike. Sveits kjenner jeg ikke så godt, men det er sikkert plenty der også, i hvert fall i Zürich.

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet om det er julemarked i Vilnius?

Skrevet

Noen som vet om det er julemarked i Vilnius?

Fant ut av det selv :) Her er oversikt: Min lenke

Skrevet

Jeg har vært på julemarked i Basel/Zürich og i Wien, begge deler kan anbefales på det varmeste. :)

Skrevet

Wien og München vet jeg har bra julemarked.

Skrevet

Var på julemarked i Berlin i fjor. De er overalt og veldig koselig. Topp stemmning! Skal til Krakow i år, og det tror jeg blir magisk.... :)

Skrevet

Lubeck har et fint julemarked har jeg hørt. Folk reiser der år etter år... Kanskje vi tar oss en tur til Lubeck til jul. Har så lyst å kjenne og oppleve stemningen! Det må være en FANTASTISK oppladning til jula, tenker på alle bodene med juleting, folkelivet, julemat, dekorasjoner. Hadde det vært snøvær i tillegg hadde alt vært SUPERT!

Skrevet (endret)

Så lenge du holder deg unna den fransktalende verden........

Koser meg i Chamonix hver julaften pga ingen nisser og åpne løyper.

Endret av Schotten–Baumann
Skrevet

Er selv fra Tyskland og jeg kan anbefale Luebeck og Dresden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...