Gå til innhold

Tips til fargetema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dette med fargetema i utgangspunktet var enkelt og hadde funnet ut at jeg hadde lyst til å ha ivory og lavendel med innslag av litt sølv som farger i bryllupet.

Nå har det seg slik at vi har funnet et fantastisk fint lokale til bryllupet, men det har litt mørke farger på interiøret, og er usikker på om disse fargene passer inn. Da tenker jeg på blomster og bordpynt etc. i de ovennevnte fargene. Invitasjonene har jeg også tenkt å ha i samme farger for å få en rød tråd gjennom det hele.

Jeg kunne derfor trengt litt tips fra dere andre bruder der ute om hva som kunne passet av farger i lokalet vi har valgt. Jeg har på en måte blitt litt stuck i de fargene vi i utgangspunktet hadde bestemt oss for.

Her er en link til lokalet:

http://www.banksalen.no/galleri/

Hadde satt utrolig stor pris på noen tips til fargekombinasjoner. Det er forresten et sommerbryllup :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan jo fortsatt ha de fargene spør du meg, eventuelt bytte ut lavendel med en dypere lilla farge, og fjerne sølvinnslaget? :smilyblomst:

Ps: Kjempefint lokale forresten :jepp:

Endret av bobbi
Skrevet

Det var et nydelig lokale!!

Synes også at du kan fremdeles ha de fargene du har bestemt deg for! Skal selv også ha ivory, sølv og lilla:)

Skrevet

For et nydelig lokalet! Tror nok ikke du gjør så mye feil med ivory og lavendel.

Synes ikke lokalene ser så veldig mørke ut, men det kan jo selvfølgelig være mørkere i virkeligheten enn på bildene. Lokalet virker veldig klassisk, men den del andre elementer er ganske moderne. Hva med å velge en moderne fargeskala, som noe i cerise eller turkis? Det er mange spreke kombinasjoner som en ikke alltid tenker på.

I sommerbryllup har en nesten fri tøyler med fargeskalaen. Jeg synes det enkleste er å velge hvilket uttrykk dere vil ha før du finner farger. For eks, skal det ha moderne, tidløs/klassisk eller romantisk stil? Dette hjelper litt på hva slags farger du kan gå for. Sjekk ut denne linken, massevis med deilig inspirajon!

For meg var det et clutchveske-kjøp på Zara som startet hele fargetema og hvilket uttrykk vi (jeg...) endte opp med!

Lykke til!

Skrevet

Jeg synes dette med fargetema i utgangspunktet var enkelt og hadde funnet ut at jeg hadde lyst til å ha ivory og lavendel med innslag av litt sølv som farger i bryllupet.

Nå har det seg slik at vi har funnet et fantastisk fint lokale til bryllupet, men det har litt mørke farger på interiøret, og er usikker på om disse fargene passer inn. Da tenker jeg på blomster og bordpynt etc. i de ovennevnte fargene. Invitasjonene har jeg også tenkt å ha i samme farger for å få en rød tråd gjennom det hele.

Jeg kunne derfor trengt litt tips fra dere andre bruder der ute om hva som kunne passet av farger i lokalet vi har valgt. Jeg har på en måte blitt litt stuck i de fargene vi i utgangspunktet hadde bestemt oss for.

Her er en link til lokalet:

http://www.banksalen.no/galleri/

Hadde satt utrolig stor pris på noen tips til fargekombinasjoner. Det er forresten et sommerbryllup :)

Ts her...

Tusen takk for gode tips, det setter jeg stor pris på. Ble litt i overkant frustrert over at jeg tenkte at fargene jeg hadde tenkt på ikke passet inn, men hvis det er flere som mener at det går bra så tror jeg at vi satser på det som allerede var planlagt :) Gleder meg så utrolig!!

Skrevet

Enig med de andre ja. Trenger ikke gjøre noen endringer :) Og jeg er bittelitt misunnelig på lokalet, det var jo heeeeeeeeeelt nydelig :)

Skrevet

Helt nydelig lokale :rodmer:

Er enig med flere andre. Beholde fargetemaet, men bytt ut lavendel med en mørk lilla farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...