AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 I en litt hektisk hverdag, har min mann og jeg kommet litt i en tralt hvor vi gjerne letter hverandres "trykk" i stedet for full sexpakke! Sexøkter på kanskje en time/halvannen tar vi gjerne i helgene - i uka blir det helst en BJ på ham og gjerne en kort oral eller fingring på meg. Sist uke kan jeg tenke meg at han har fått 5-6 BJs. Funker for oss!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Tja, ofte jeg "roer" mannen min med en blowjob.. Vi sliter litt i forholdet, og sex frister ikke noe særlig. Denne uka har jeg vel gitt 4 blowjobs, men 3 av de har vært til en kollega når vi var på kurs......
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Tja, ofte jeg "roer" mannen min med en blowjob.. Vi sliter litt i forholdet, og sex frister ikke noe særlig. Denne uka har jeg vel gitt 4 blowjobs, men 3 av de har vært til en kollega når vi var på kurs...... Skjønner dere sliter i forholdet, men dette er vel ikke måten å ordne opp på.. Avslutt heller forholdet .. 1
Gjest *Røyskatt* Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Tja, ofte jeg "roer" mannen min med en blowjob.. Vi sliter litt i forholdet, og sex frister ikke noe særlig. Denne uka har jeg vel gitt 4 blowjobs, men 3 av de har vært til en kollega når vi var på kurs...... Da er det strengt talt ikke så rart at dere sliter i forholdet..
Rimmern Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Tja, ofte jeg "roer" mannen min med en blowjob.. Vi sliter litt i forholdet, og sex frister ikke noe særlig. Denne uka har jeg vel gitt 4 blowjobs, men 3 av de har vært til en kollega når vi var på kurs...... Blowjobs er sex, din fjott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå