Gå til innhold

BJ

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

I en litt hektisk hverdag, har min mann og jeg kommet litt i en tralt hvor vi gjerne letter hverandres "trykk" i stedet for full sexpakke! Sexøkter på kanskje en time/halvannen tar vi gjerne i helgene - i uka blir det helst en BJ på ham og gjerne en kort oral eller fingring på meg. Sist uke kan jeg tenke meg at han har fått 5-6 BJs.

Funker for oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre!

• Liker 1
Skrevet

Tja, ofte jeg "roer" mannen min med en blowjob.. Vi sliter litt i forholdet, og sex frister ikke noe særlig. Denne uka har jeg vel gitt 4 blowjobs, men 3 av de har vært til en kollega når vi var på kurs......

Skrevet

Tja, ofte jeg "roer" mannen min med en blowjob.. Vi sliter litt i forholdet, og sex frister ikke noe særlig. Denne uka har jeg vel gitt 4 blowjobs, men 3 av de har vært til en kollega når vi var på kurs......

Skjønner dere sliter i forholdet, men dette er vel ikke måten å ordne opp på.. Avslutt heller forholdet ..

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Da er det strengt talt ikke så rart at dere sliter i forholdet..

Skrevet

Blowjobs er sex, din fjott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...