Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så reiselysten nå! Sitter å drømmer meg bort og ser på reiser nå, London, Praha, Barcelona, Amsterdam osv. Har så lyst å bestille meg en reise en gang mellom oktober-januar, men klarer ikke å bestemme meg for hvor.

Har dere tips til hvor jeg kan reise, der det ikke er så alt for surt å kaldt i denne tidsperioden? Tenker meg en reise på 4-5 dager.

Og med tanke på jobben min, jobber da i butikk 50%. Tror dere at det er mulig å få satt opp vakter samlet (ja skal snakke med sjefen min om det, men bare lurer), slik at jeg muligens kan få 5 dager fri, eller blir det sett på som ferie? eller er det lov å ta ulønnet permisjon uten spesifikk grunn?

Vet dette ble litt dårlig skrevet, men håpe på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OG foresten, må ikke være så alt for dyrt å reise dit (jeg reiser i fra nordnorge) :) tenker på mellom 5-8000 for to pers :)

Skrevet

nøyaktig hvor reiser du fra?

Skrevet

Har akkurat bestilt tur til Praha selv i oktober. Prisen fra Gardermoen m/Czeck Airlines er kr. 858,- hvis du bestiller innen 18/9 (kampanjetilbud). Og tilslutningsbillett får du kanskje for en rimelig penge? Barcelona har jo god temperatur til langt utpå høsten, og det er en flott by med masse å se/gjøre.

Skrevet (endret)

Jeg elsker Praha- utrolig mye å se, hyggelige folk og sinnsykt billig- en kveld på byen med mat, øl og vin for en 100-lapp! Var nettopp der, betalte vel 2000 T/R fra Tromsø. Bodde i en kjempeflott leilighet veldig sentralt som kostet ca. 350 pr. døgn..

Men særlig varmt er det ikke der på den årstiden :filer:

Endret av HEJ
Skrevet

Jeg er så reiselysten nå! Sitter å drømmer meg bort og ser på reiser nå, London, Praha, Barcelona, Amsterdam osv. Har så lyst å bestille meg en reise en gang mellom oktober-januar, men klarer ikke å bestemme meg for hvor.

Har dere tips til hvor jeg kan reise, der det ikke er så alt for surt å kaldt i denne tidsperioden? Tenker meg en reise på 4-5 dager.

Og med tanke på jobben min, jobber da i butikk 50%. Tror dere at det er mulig å få satt opp vakter samlet (ja skal snakke med sjefen min om det, men bare lurer), slik at jeg muligens kan få 5 dager fri, eller blir det sett på som ferie? eller er det lov å ta ulønnet permisjon uten spesifikk grunn?

Vet dette ble litt dårlig skrevet, men håpe på svar :)

Jeg kan anbefale Cruise. Jeg og kona reise i sommer på cruise i Middelhavet. Det som er flott er at du da får besøke mange storbyer, du forflytter deg om natten og har hele dagen til din disposisjon i land eller ombord. Ombord kan du slappe av med soling, bading eller shopping, og om kvelden kan du gå i teater eller på en pub. Fantastisk flotte restauranter står også til din disposisjon, jazzklubber og discotek.

Vi bestilte cruise hos Cruise Direct, og dette var helt perfekt. Super service, god informasjon og alt var i orden. Overhode ingen ting å klage på. Vi reiste med Norwegian Epic, og utreise var Palma de Mallorca.

Jeg ser av deres cruisekalender at det fortsatt går cruise i Middelhavet, og her er det fortsatt sommer!.

Jeg

Skrevet

Har akkurat bestilt tur til Praha selv i oktober. Prisen fra Gardermoen m/Czeck Airlines er kr. 858,- hvis du bestiller innen 18/9 (kampanjetilbud). Og tilslutningsbillett får du kanskje for en rimelig penge? Barcelona har jo god temperatur til langt utpå høsten, og det er en flott by med masse å se/gjøre.

De billigste og beste overnattinger i Barcelona finner du hos Barcelona30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...