AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Hva syns folk egentlig om bollemus? Er den pen, mykere, klumpete, stor eller estetisk stygg å se på osv. (Vet ikke om dette er rett plass å putte denne tråden, men bare flytt på den slik som det er ønskelig)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Syns bollemus er skikkelig deilig jeg, de er så myke så man blir ikke spiddet når man knuller en jente.
Gjest Hikken Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Har noen ett bilde av hva som er en bollemus? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Hmm.. har aldri smakt det, tror jeg. Hva slags type bakst er det? Er det noe á la lussekatter? 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Bollemus har vel blitt noeneg i gaten aladela samme "tabu" som det å ha liten penis. Jentene liker ikka at man påper det spesielt mye, da de ikke er fornøyd selv. En bemerkning kan være nokk til en stor diskusjon der det ene og det andre blir dratt frem. Saken er det at bollemus slettes ikke er en unormal, eller dum ting. Enten så har jenta mere kjøtt på venusberget, eller så står skambenet litt unt. Fitte er fitte, var det en som sa. Bollemus eller ikke, går det an å ha sex, da er det ingenting galt.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Bollemus Det er da ikke bollemus. Den var jo flat. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Det er da ikke bollemus. Den var jo flat. Det er bollemus jo, fordi du ser at den stikker litt mer ut.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Det er bollemus jo, fordi du ser at den stikker litt mer ut. Da har ikke du sett mange bollemus i ditt liv...... 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Hva syns folk egentlig om bollemus? Er den pen, mykere, klumpete, stor eller estetisk stygg å se på osv. (Vet ikke om dette er rett plass å putte denne tråden, men bare flytt på den slik som det er ønskelig) Dette er det utallige tråder om, bare å søke.
Gjest gnækvåg Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 Bollemus Den var stor, synes det er deilig.
Djungelvrål Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 De fleste syns det er grisestygt! Du kommer aldri til å få seg type og kommer til å dø jomfru..... 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 De fleste syns det er grisestygt! Du kommer aldri til å få seg type og kommer til å dø jomfru.....
Knirke Skrevet 19. september 2011 #17 Skrevet 19. september 2011 Man lærer noe nytt hver dag, gitt! :gjeiper: Har også lurt litt på hva en bollemus er, men nå vet jeg
CCL Skrevet 19. september 2011 #19 Skrevet 19. september 2011 Bollemus er godt, min venninne som er ansatt i barnehage kommer ofte hjem med bollemus. Ellers så tenker dere nok på et fremtredende venusberg. Fremtredende venusberg er ikke styggere enn flate venusberg. Den kan på enkelte fungere som håndleddstøtte når bruker hånden, veldig praktisk.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #20 Skrevet 19. september 2011 Man lærer noe nytt hver dag, gitt! :gjeiper: Har også lurt litt på hva en bollemus er, men nå vet jeg Det er da slett ikke noe nytt ord. Allerede for 50 år siden ble jeg kjent med det i hvert fall .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå