Gå til innhold

Bollemus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns folk egentlig om bollemus?

Er den pen, mykere, klumpete, stor eller estetisk stygg å se på osv.

(Vet ikke om dette er rett plass å putte denne tråden, men bare flytt på den slik som det er ønskelig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns bollemus er skikkelig deilig jeg, de er så myke så man blir ikke spiddet når man knuller en jente.

Skrevet

Hmm.. har aldri smakt det, tror jeg. Hva slags type bakst er det? Er det noe á la lussekatter?

• Liker 2
Skrevet

Pent og tiltrekkende!

Skrevet

Bollemus har vel blitt noeneg i gaten aladela samme "tabu" som det å ha liten penis. Jentene liker ikka at man påper det spesielt mye, da de ikke er fornøyd selv. En bemerkning kan være nokk til en stor diskusjon der det ene og det andre blir dratt frem.

Saken er det at bollemus slettes ikke er en unormal, eller dum ting. Enten så har jenta mere kjøtt på venusberget, eller så står skambenet litt unt.

Fitte er fitte, var det en som sa. Bollemus eller ikke, går det an å ha sex, da er det ingenting galt.

Skrevet

Det er da ikke bollemus. Den var jo flat.

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke bollemus. Den var jo flat.

Det er bollemus jo, fordi du ser at den stikker litt mer ut.

Skrevet

Det er bollemus jo, fordi du ser at den stikker litt mer ut.

Da har ikke du sett mange bollemus i ditt liv......

• Liker 1
Skrevet

Hva syns folk egentlig om bollemus?

Er den pen, mykere, klumpete, stor eller estetisk stygg å se på osv.

(Vet ikke om dette er rett plass å putte denne tråden, men bare flytt på den slik som det er ønskelig)

Dette er det utallige tråder om, bare å søke.

Skrevet

De fleste syns det er grisestygt! Du kommer aldri til å få seg type og kommer til å dø jomfru..... :sarkasme:

• Liker 4
Skrevet

De fleste syns det er grisestygt! Du kommer aldri til å få seg type og kommer til å dø jomfru..... :sarkasme:

:fnise:

Skrevet

Man lærer noe nytt hver dag, gitt! :gjeiper: Har også lurt litt på hva en bollemus er, men nå vet jeg

Skrevet

Bollemus er godt, min venninne som er ansatt i barnehage kommer ofte hjem med bollemus.

Ellers så tenker dere nok på et fremtredende venusberg. Fremtredende venusberg er ikke styggere enn flate venusberg. Den kan på enkelte fungere som håndleddstøtte når bruker hånden, veldig praktisk.

Skrevet

Man lærer noe nytt hver dag, gitt! :gjeiper: Har også lurt litt på hva en bollemus er, men nå vet jeg

Det er da slett ikke noe nytt ord. Allerede for 50 år siden ble jeg kjent med det i hvert fall :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...