Gå til innhold

Rumpe eller pupper?

Trolololol  

15 stemmer

1. 1. Pupper eller rompe

2. 2. Små eller store pupper

• Små - middels
    • middels- store

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til gutter; Hva liker du best på jenter, pupper eller rumpe?

Eller hva er viktigst for deg at ser best ut?

Og en annen ting. jeg leste i et emne hvor menn beskrev drømmedama si, og ble litt overrasket over at de fleste ville ha damer med små pupper, så hva liker dere best, små eller store?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte middels-store på pupper, det var jo et valg, men rumpe er for meg viktigere uansett. En velformet rumpe slår pupper anyday for min del :)

Skrevet

Jeg liker romper best, elsker runde middels store rumper :)

Elsker pupper også, men ikke for store eller for små, liker ikke for små, må ha noe ivertfall å ta på, og for store kan være gøyt men for store kan bli litt hengende og....nei :fnise:

Skrevet

Typen min er veldig rompegutt, og han påstår han liker små pupper, men det kan godt være fordi jeg ikke har store...

Skrevet

Ble litt glad for at alle hittil har svart rumpe, da jeg selv har JLo-rumpe... :sjenert:

Men puppene er ikke så verst heller - middels store.

Likevel viser ikke guttene store interessen. Snufs.

Skrevet

Rompe før bryster!

Begge er viktige, men det teller mer at jenta har en rund fin rumpe jeg tenner på enn at brystene er av ønsket størrelse og form.

Skrevet

Jeg vil si det på den måten. Om man har små pupper så, er det viktigere med rumpa. Det som er viktig er at man da kanskje har en grei rumpe. I alle fall viktig å holde vekta.

Skrevet

Ble litt glad for at alle hittil har svart rumpe, da jeg selv har JLo-rumpe... :sjenert:

Men puppene er ikke så verst heller - middels store.

Likevel viser ikke guttene store interessen. Snufs.

Det er ikke det samme som de ikke er interesserte. Jeg tror i dag anno 2011, så må også kvinner ta litt initsiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...