Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. september 2011 #1 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg savner visse engelske tv-kanaler som Channel 4 og ITV. Har kontaktet Get men de sa det ikke var mulig å få inn dette uten parabol. Men de jeg kjenner som har parabol får heller ikke inn disse kanalene i Norge. Jeg vet mange hoteller i f.eks Spania har disse kanalene, så det må jo gå an på noen måte. Har vært innom en tv-sjappe i UK og spurt og, men de hadde ikke peiling. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. september 2011 #2 Del Skrevet 18. september 2011 det skal i utgangspunktet ikke være noe problem men du må finne en tilbyder som har de kanalene i sin kanalpakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 18. september 2011 #3 Del Skrevet 18. september 2011 Ev. så har expatmiljøene flere forskjellige løsninger, noen av dem ganske kostbare. Du kan også teste proxy for å kunne se programmene på kanalens egen side, men det blir ofte veldig hakkete etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 20. september 2011 #4 Del Skrevet 20. september 2011 Ev. så har expatmiljøene flere forskjellige løsninger, noen av dem ganske kostbare. Du kan også teste proxy for å kunne se programmene på kanalens egen side, men det blir ofte veldig hakkete etter min erfaring. Hvordan gjør man dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Del Skrevet 20. september 2011 Hvordan man bruker en proxy? Du får google litt, betalløsningene er nok bedre enn gratisløsningene jeg har testet. Men har gitt opp hele prosjektet og meldt meg inn på en side i stedet, som jeg ikke kan prate om her pga reglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå