AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Aner ikke om dette er rette stedet å poste, men Noen som vet hvilke internasjonale kanaler som sender premier league kamper? Type, svensk, russiske, tyske osv. Vet sky sports, men da må man betale for å se det på nett. Trenger en kanal som sender det fra iplayer på sin nettside (slik som nrk, bbc, itv osv). Jeg har en god vpn greie, trenger bare å vite land og kanal så skal jeg nok finne kampene
Supraspinatus Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Aner ikke om dette er rette stedet å poste, men Noen som vet hvilke internasjonale kanaler som sender premier league kamper? Type, svensk, russiske, tyske osv. Vet sky sports, men da må man betale for å se det på nett. Trenger en kanal som sender det fra iplayer på sin nettside (slik som nrk, bbc, itv osv). Jeg har en god vpn greie, trenger bare å vite land og kanal så skal jeg nok finne kampene PL sendes vel kun på kanaler som koster penger å se. Du kan riktignok finne piratstreamer ved å søke på google. "myp2p.eu" er dessverre nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå